Հիսուսի այլակերպությունը և աշխարհի տառապանքը (Մատթ․17։1-13, Մարկ. 9։1-12, Ղուկ․9։28-36). մաս 2-րդ


Ինչպե՞ս է Այլակերպության կամ Պայծառակերպության տոնը խորհրդանշում մկրտության, խաչելության և հարության խորհուրդները միաժամանակ: Ի՞նչ կարևորություն ունի այն մեր փրկության ու հավիտենական կյանքի հեռանկարի տեսանկյունից: Շարունակում է մեկնաբանել Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

«Սասնա ծռերը»՝ պետականության մոդել


Ո՞րն է էպոսի գաղափարաբանությունը, որքանո՞վ են էպոսում իրացվող գաղափարները արդիական, պետականության ի՞նչ մոդել է ներկայացնում «Սասնա ծռերը» և ի՞նչ է ասում էպոսն այսօր մեզ ու աշխարհին: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է բանագետ Արուսյակ Սահակյանի հետ:

Հիսուսի այլակերպությունը և աշխարհի տառապանքը (Մատթ․17։1-13, Մարկ. 9։1-12, Ղուկ․9։28-36) մաս 1-ին


Ինչպե՞ս է Այլակերպության կամ Պայծառակերպության տոնը խորհրդանշում մկրտության, խաչելության և հարության խորհուրդները միաժամանակ: Ի՞նչ կարևորություն ունի այն մեր փրկության ու հավիտենական կյանքի հեռանկարի տեսանկյունից: Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

«Սասնա ծռերը»՝ հավերժական գիտելիք և նախնիների սրբազան պատմություն


Որքանո՞վ է մեր ժողովուրդը ծանոթ էպոսին, ի՞նչ է տալիս հատկապես «Սասնա ծռեր» էպոսի բանավոր տարբերակների ընթերցումը, ինչպիսի՞ն է էպոսը կենդանի վիպասացման ընթացքի մեջ, ինչպե՞ս են վերաբերվում էպոսին վիպասացաները. որպես հին զրո՞ւյցի, որպես սրբազան պատմությա՞ն կամ հեքիաթի՞: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է բանագետ Արուսյակ Սահակյանի հետ:

Հիսուսին հետևելու պայմանները (Մատթ.16։13-27, Մարկ. 8։27-38, Ղուկ․9։18-26). մաս 2-րդ


Իր ինքնության վերաբերյալ ի՞նչ հարցադրում է անում Հիսուս աշակերտներին և ինչպե՞ս է գծագրում յուրաքանչյուր քրիստոնյայի խաչի ճանապարհը: Ի՞նչ տեղ է գրավում  Այլակերպության դրվագն ավետարաններում: Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Դեկորատիվ-կիրառական արվեստ. ներկայացում և հանրայնացում


Հայաստանի ազգային պատկերասրահում պատրաստվում է  «Գունային տեսիլքներ հին Հռոմից. խճանկարներ Կապիտոլյան թանգարանից» ցուցադրությունը, որտեղ կներկայացվեն հռոմեական շրջանի ուշագրավ խճանկարներ: Ինչպե՞ս հնարավոր դարձավ ցուցադրությունը, դեկորատիվ-կիրառական արվեստի ի՞նչ նմուշներ են պահվում և ցուցադրվում Ազգային պատկերասրահում, ինչպե՞ս է հնարավոր պատշաճ ներկայացնել դրանք ու հանրայնացնել: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է արվեստաբան, պատկերասրահի դեկորատիվ-կիրառական արվեստի բաժնի վարիչ Սաթենիկ Չուգասզյանի հետ:

Հիսուսին հետևելու պայմանները (Մատթ․16։13-27, Մարկ. 8։27-38, Ղուկ․9։18-26). մաս 1-ին


Իր ինքնության վերաբերյալ ի՞նչ հարցադրում է անում Հիսուս աշակերտներին և ինչպե՞ս է գծագրում յուրաքանչյուր քրիստոնյայի խաչի ճանապարհը: Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:
 

Աքսորի գրականություն. անպտուղ տարածության ու ժամանակի վեպը


Լույս է տեսել Վաչե Սարգսյանի 1960-ական թվականներին գրված «Ակեղդամա» վեպը, որը հեղինակի աքսորական փորձառության գեղարվեստական պատկերն է: Ի՞նչ նպատակով էին գրվում սովետական գրականության այս գործերը, հոգեբանական ու գեղարվեստական ի՞նչ առանձնահատկություններ ունեն և որքանո՞վ են արդիական այսօր: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է գրականագետ Սիրանուշ Դվոյանի հետ:

Մեր կինոն. թեմայի ընտրություն և իրացում


Ի՞նչն է խանգարում ժամանակակից հայ կինոարտադրության զարգացմանն ու միջազգային ճանաչմանը, որքանո՞վ են հայ կինոյի ավանդական թեմաներն ու դրանց իրացման գեղարվեստական ու տեխնիկական միջոցները արդիական այսօր, կա ժամանակակից կինո նկարելու մարդկային ու տեխնիկական ներուժ մեր երկրում:  Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է ռեժիսոր, սցենարիստ Արտակ Սևադայի հետ:

Աստծո դեմքը. մաս 2-րդ


Փարիսեցիները Քրիստոսից պահանջեցին ցույց տալ Աստծո դեմքը: 
Ի՞նչ է արտահայտում մարդու դեմքն ընդհանրապես, ինչո՞ւ է Աստծու դեմքը տեսնելը համարվում մահացու: Շարունակում է մեկնաբանել Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:
 

«Սառը» պատերազմը և հայերը


«Սառը» պատերազմը կարծես վաղուց ավարտվել է, սակայն Արևմուտքի և Ռուսաստանի միջև հակասությունները կրկին սրվել են: Այս պայմաններում հետաքրքիր է անդրադառնալ «Սառը» պատերազմի պայմաններում Խորհրդային Հայաստանում և Սփյուռքում ապրող հայերի վիճակին, կուսակցությունների գործունեությանը, հայրենդարձության, ինչպես նաև մշակութային կյանքի խնդիրներին: Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է ԱՄՆ Միչիգանի համալսարանի Դիրբորնի մասնաճյուղի դասախոս, պատմաբան Արա Սանջյանի հետ: 

Աստծո դեմքը. մաս 1-ին


Փարիսեցիները Քրիստոսից պահանջեցին ցույց տալ Աստծո դեմքը: 
Ի՞նչ է արտահայտում մարդու դեմքն ընդհանրապես, ինչո՞ւ է Աստծո դեմքը տեսնելը համարվում մահացու: Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը: