Եկայք առ իս. մաս 3-րդ (Մատթ․11։28-30)


Ինչո՞ւ է Քրիստոս իր մոտ կանչում բոլոր բեռնավորված ու հոգնած մարդկանց, ի՞նչ հանգիստ է խոստանում նրանց: Ինչո՞ւ է խոսում հեզ ու սրտով խոնարհ լինելու, տանելի լուծի և թեթև բեռի մասին: Շարունակում է մեկնաբանել Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Րաֆֆի. հեքիաթասա՞ց, թե՞ մարգարե


Որքանո՞վ ենք ծանոթ հայ մեծ վիպասան Րաֆֆու ստեղծագործությանը, որքանո՞վ են նրա արծարծած գաղափարներն այսօր արդիական և ի՞նչ նոր բացահայտումներ կարող են լինել նրա գրական ժառանգության նորովի ընթերցման արդյունքում: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է արձակագիր, հրապարակախոս Ալիս Հովհաննիսյանի հետ:

Եկայք առ իս. մաս 2-րդ (Մատթ․11։28-30)


Ինչո՞ւ է Քրիստոս իր մոտ կանչում բոլոր բեռնավորված ու հոգնած մարդկանց, ի՞նչ հանգիստ է խոստանում նրանց: Ինչո՞ւ է խոսում հեզ ու սրտով խոնարհ լինելու, տանելի լուծի և թեթև բեռի մասին: Շարունակում է մեկնաբանել Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Պատկերի բանաստեղծությունը կամ բանաստեղծության պատկերը


Լույս է տեսել Սամվել Սևադայի «Կույսի համաստեղություն» բանաստեղծությունների ժողովածուն, որտեղ ընդգրկված են նաև նկարչի գեղանկարներն ու գծանկարները: Ինչպե՞ս է հարաբերվում պոեզիան գեղանկարչության հետ, ի՞նչն է ներշնչում արվեստագետին այսօր Հայաստանում: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է գեղանկարիչ, լուսանկարիչ Սամվել Սևադայի հետ:

Եկայք առ իս. մաս 1-ին (Մատթ. 11։28-30)


Ինչո՞ւ է Քրիստոս իր մոտ կանչում բոլոր բեռնավորված ու հոգնած մարդկանց, ի՞նչ հանգիստ է խոստանում նրանց: Ինչո՞ւ է խոսում հեզ ու սրտով խոնարհ լինելու, տանելի լուծի և թեթև բեռի մասին: Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Հայ միջնադարյան գրականությունն ու աստվածաբանությունը


Հայ միջնադարյան գրական հարուստ ժառանգությունը շատ քիչ է ուսումնասիրվել լայն աստվածաբանական հայացքով: Ի՞նչ նոր բացահայտումներ կարող են լինել այդպիսի ուսումնասիրությունների արդյունքում: Ո՞ր ուղղությամբ են ընդհանրապես այսօր զարգանում միջնադարագիտությունն ու հայագիտությունը Հայաստանում և արտերկրում: Ինչպիսի՞ ուսումնասիրությունների կարիք կա: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է հայագետ, աստվածաբան Աբրահամ Տերյանի հետ:

Հիսուսի այլակերպությունը և աշխարհի տառապանքը (Մատթ․17։1-13, Մարկ. 9։1-12, Ղուկ․9։28-36). մաս 2-րդ


Ինչպե՞ս է Այլակերպության կամ Պայծառակերպության տոնը խորհրդանշում մկրտության, խաչելության և հարության խորհուրդները միաժամանակ: Ի՞նչ կարևորություն ունի այն մեր փրկության ու հավիտենական կյանքի հեռանկարի տեսանկյունից: Շարունակում է մեկնաբանել Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

«Սասնա ծռերը»՝ պետականության մոդել


Ո՞րն է էպոսի գաղափարաբանությունը, որքանո՞վ են էպոսում իրացվող գաղափարները արդիական, պետականության ի՞նչ մոդել է ներկայացնում «Սասնա ծռերը» և ի՞նչ է ասում էպոսն այսօր մեզ ու աշխարհին: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է բանագետ Արուսյակ Սահակյանի հետ:

Հիսուսի այլակերպությունը և աշխարհի տառապանքը (Մատթ․17։1-13, Մարկ. 9։1-12, Ղուկ․9։28-36) մաս 1-ին


Ինչպե՞ս է Այլակերպության կամ Պայծառակերպության տոնը խորհրդանշում մկրտության, խաչելության և հարության խորհուրդները միաժամանակ: Ի՞նչ կարևորություն ունի այն մեր փրկության ու հավիտենական կյանքի հեռանկարի տեսանկյունից: Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

«Սասնա ծռերը»՝ հավերժական գիտելիք և նախնիների սրբազան պատմություն


Որքանո՞վ է մեր ժողովուրդը ծանոթ էպոսին, ի՞նչ է տալիս հատկապես «Սասնա ծռեր» էպոսի բանավոր տարբերակների ընթերցումը, ինչպիսի՞ն է էպոսը կենդանի վիպասացման ընթացքի մեջ, ինչպե՞ս են վերաբերվում էպոսին վիպասացաները. որպես հին զրո՞ւյցի, որպես սրբազան պատմությա՞ն կամ հեքիաթի՞: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է բանագետ Արուսյակ Սահակյանի հետ:

Հիսուսին հետևելու պայմանները (Մատթ.16։13-27, Մարկ. 8։27-38, Ղուկ․9։18-26). մաս 2-րդ


Իր ինքնության վերաբերյալ ի՞նչ հարցադրում է անում Հիսուս աշակերտներին և ինչպե՞ս է գծագրում յուրաքանչյուր քրիստոնյայի խաչի ճանապարհը: Ի՞նչ տեղ է գրավում  Այլակերպության դրվագն ավետարաններում: Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Դեկորատիվ-կիրառական արվեստ. ներկայացում և հանրայնացում


Հայաստանի ազգային պատկերասրահում պատրաստվում է  «Գունային տեսիլքներ հին Հռոմից. խճանկարներ Կապիտոլյան թանգարանից» ցուցադրությունը, որտեղ կներկայացվեն հռոմեական շրջանի ուշագրավ խճանկարներ: Ինչպե՞ս հնարավոր դարձավ ցուցադրությունը, դեկորատիվ-կիրառական արվեստի ի՞նչ նմուշներ են պահվում և ցուցադրվում Ազգային պատկերասրահում, ինչպե՞ս է հնարավոր պատշաճ ներկայացնել դրանք ու հանրայնացնել: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է արվեստաբան, պատկերասրահի դեկորատիվ-կիրառական արվեստի բաժնի վարիչ Սաթենիկ Չուգասզյանի հետ: