Խաչի մասին (Մատթ․16:24, Մարկ. 8:34, Ղուկ. 9:23). մաս 3-րդ


Ինչո՞ւ է Քրիստոս պատգամում ամենքին՝ վերցնել խաչն ու գնալ իր հետևից: Շարունակում է մեկնաբանել Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Հայերի փրկության գործը Մերձավոր Արևելքում


«Հայոց ցեղասպանության թանգարան-ինստիտուտում» կայացավ «Հայերի փրկության գործը Մերձավոր Արևելքում 1915-1923թթ.» խորագրով միջազգային գիտաժողով և ցուցադրություն: Ինչպե՞ս դժվարին ժամանակներում կազմակերպվեց հայ որբերի փրկության գործը, ի՞նչ դեր ունեին առանձին անհատները և կազմակերպությունները, ի՞նչ ճակատագիր ունեցան փրկված երեխաներն ու կանայք: Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է ՀՑԹԻ գիտքարտուղար Նարինե Մարգարյանի հետ:

Խաչի մասին (Մատթ․16:24, Մարկ. 8:34, Ղուկ. 9:23). մաս 2-րդ


Ինչո՞ւ է Քրիստոս պատգամում ամենքին՝ վերցնել խաչն ու գնալ իր հետևից: Մեկնաբանում է Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:
 

Կոմիտասի կյանքի ու ստեղծագործության անհայտ էջերի շուրջ


Ինչպիսի՞ն էր Կոմիտասը Էջմիածնում, Բեռլինում ու Կ. Պոլսում, երաժշտական ի՞նչ բարենորոգումներ էր կատարում և ինչո՞ւ: Կոմիտասագիտական ուսումնասիրություններն ի՞նչ նոր բացահայտումների հնարավորություն են տալիս այսօր: Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է երաժշտագետ Լուսինե Սահակյանի հետ:

Խաչի մասին (Մատթ․16:24, Մարկ. 8:34, Ղուկ. 9:23). մաս 1-ին


Ինչո՞ւ է Քրիստոս պատգամում ամենքին՝ վերցնել խաչն ու գնալ իր հետևից: Մեկնաբանում է Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Նարեկացու նոր ընթերցումները


Մաշտոցի անվան Մատենադարանում արդեն 5-րդ անգամ անցկացվեց «Նարեկացիական ընթերցումներ» միջազգային գիտաժողովը: Ինչպե՞ս է գիտաժողողվը նպաստում նարեկացիագիտության զարգացմանը, հայ և օտարազգի ուսումնասիրողները ի՞նչ սկզբունքներով են մոտենում Գրիգոր Նարեկացու ստեղծագործությանը, ինչպե՞ս է ընդհանրապես հնարավոր գիտականորեն ուսումնասիրել ու արժևորել հայ միջանադարյան հանճարի ստեղծագործությունը: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է  արվեստաբան Արուսյակ Թամրազյանի հետ:

Հովհաննես Թումանյանն ու հեքիաթի թարգմանության արվեստը


Երևանում անցկացվեց հեքիաթագիտական 10-րդ միջազգային գիտաժողովը, որն այս տարի նվիրված էր Հովհ. Թումանյանի 150-ամյակին: «Արևելք-արևմուտք. Հովհ Թումանյանը և հեքիաթի թարգմանության արվեստը» խորագիր կրող գիտաժողովի նպատակն էր Հովհ. Թումանյանի, ընդհանրապես թարգմանական հեքաթի առանձնահատկությունների ուսումնասիրությունը: Արդի հեքիաթագիտության, հայ ժողովորդական հեքիաթների, ինչպես նաև գրական մշակումների հմայքի ու արժեքի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է հեքիաթագետ, թարգմանիչ Ալվարդ Ջիվանյանի հետ:

Հովհաննես Մկրտչի գլխատումը (Մատթ․14։1-12, Մարկ. 6:14-29, Ղուկ. 3:19-20). մաս 2-րդ


Ո՞վ էր Հովհաննես Մկրտիչը, ինչպե՞ս էր գործում և քարոզում: Ինչպե՞ս է ավարտում նրա կյանքը: Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Կոմիտասը և 20-րդ դարի երաժշտությունը


Ի՞նչ ազդեցություն է ունեցել Կոմիտասի ստեղծագործությունը 20-րդ դարի հայ երաժշտության զարգացման վրա, ի՞նչ դրսևորումներ է ունեցել խորհրդային, ապա նաև անկախության շրջաններում: Որքանո՞վ է Կոմիտասի ստեղծագործությունը ճանաչելի աշխարհում: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է կոմպոզիտոր, դաշնակահար Արթուր Ավանեսովի հետ:

Հովհաննես Մկրտչի գլխատումը (Մատթ․14։1-12, Մարկ. 6:14-29, Ղուկ. 3:19-20). մաս 1-ին


Ո՞վ էր Հովհաննես Մկրտիչը, ինչպե՞ս էր գործում և քարոզում: Ինչպե՞ս է ավարտում նրա կյանքը: Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Կոմիտասը նամակներում


Կոմիտասի կերպարի և ստեղծագործության ուսումնասիրության հավաստի աղբյուրներ են նրա նամակները: Դրանք բացահայտում են Կոմիտասի բնավորությունը, աշխարհայացքը, երաժշտական նախասիրությունները: Զարգացման ի՞նչ շրջաններ է անցել նա որպես կոմպոզիտոր, ի՞նչ ազդեցություն է ունեցել եվրոպական դասական երաժշտությունը նրա ստեղծագործության վրա, ի՞նչ խնդիրների էր բախվել Կոմիտասը: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է կոմպոզիտոր, դաշնակահար Արթուր Ավանեսովի հետ:

Փոքրիկների գայթակղությունը (Մատթ․18։6-14, Մարկ. 9:41-49, Ղուկ. 17:1-2)


«Ով որ ինձ հավատացող այս փոքրիկներից մեկին գայթակղեցնի, լավ կլիներ, որ գայթակղեցնողի վզից մի մեծ երկնաքար կախվեր և նետվեր ծովի խորքը»: Ի՞նչ գայթակղության մասին է խոսում Քրիստոս: Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը: