Կետը, գիծն ու գույնը` ըստ Վ. Կանդինսկու


Առաջին անգամ հայերեն լույս են տեսել Վասիլի Կանդինսկու «Կետը և գիծը հարթության վրա» և «Նկարչի տեքստը. աստիճաններ» գործերը: Դրանցում ամբողջանում են 20-րդ դարի ամենահայտնի նկարիչներից մեկի գեղագիտական-տեսական հայացքները: Ինչո՞ւ իրավաբան Վ. Կանդինսկին 30 տարեկանում նկարիչ դարձավ, ի՞նչ նորություններ է բերել կերպարվեստ և որքանո՞վ են նրա ուսումնասիրությունները արդիական այսօր: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է արվեստաբան Հայկուհի Սահակյանի հետ:

Ճշմարիտ մեծությունը (Մատթ. 17:22-23, 18:1-5, Մարկ. 9:30-37, Ղուկ. 9:44-48)


Ինչու՞ է Քրիստոս իր աշակերտներին զգուշացնում ասելով՝ մարդու որդին  մատնվելու է մարդկանց ձեռքը: Ինչու՞ է բերում նաև մանուկի օրինակը: Մեկնաբանում է Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը: 

Գրքի փառատոնն ու հրատարակչական խնդիրները


Մեկնարկեց «Գրքի երևանյան երկրորդ փառատոնը»: Այն ամփոփում է գրական-գրահրատարակչական տարին և Մշակույթի նախարարության գործունեությունն այս ոլորտում: Ինչո՞ւ և ինչպե՞ս փոխվեց նախարարության քաղաքականությունն այս ոլորտում, ի՞նչ նոր ծրագրեր են իրականացվել և ի՞նչ արդյունքներ կան: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է ՀՀ մշակույթի նախարարության գրական ծրագրերի համակարգող Արմեն Սարգսյանի հետ:

Նիգավանցի Համասփյուռ Պողոսյանի վկայությունը


Նիգավան գյուղում ապրող Համասփյուռ Պողոսյանը հայտնվում է առողջական ծանր վիճակի մեջ: Համասփյուռն այսօր վկայում է իր հետ պատահածի մասին, թե ինչպես հրաշքով դուրս եկավ այդ վիճակից: 
 

Լեռան քարոզը. Սեր թշնամիների հանդեպ (Մատթ. 5:43-48, Ղուկ. 6:27-36). մաս 2-րդ


Ինչու՞ է Քրիստոս պատգամում սիրել թշնամիներին, օրհնել մեզ անիծողներին, բարություն անել մեզ ատողներին և աղոթել բոլոր նրանց համար, ովքեր չարչարում ու հալածում են մեզ: Շարունակում է մեկնաբանել Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Դոստոևսկու ազդեցությունը հայ և եվրոպական գրականության վրա


Ֆեոդոր Դոստոևսկու հզոր ազդեցությունը նկատելի է ոչ միայն էքզիստենցիալիզմի, ֆրոյդիզմի և փիլիսոփայական ու հոգեբանական այլ ուղղությունների վրա, այլ նաև հայ ու եվրոպական շատ գրողների: Ի՞նչ է տվել ու տալիս Դոստոևսկու ստեղծագործությունը հայ ու համաշխարհային գրականությանն ու արվեստին, ինչո՞վ է այն արդիական այսօր: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է փիլիսոփայական գիտությունների թեկնածու Դավիթ Մոսինյանի հետ:

Լեռան քարոզը. Սեր թշնամիների հանդեպ (Մատթ. 5:43-48, Ղուկ. 6:27-36). մաս 1-ին


Ինչու՞ է Քրիստոս պատգամում սիրել թշնամիներին, օրհնել մեզ անիծողներին, բարություն անել մեզ ատողներին և աղոթել բոլոր նրանց համար, ովքեր չարչարում ու հալածում են մեզ: Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:
 

Դոստոևսկին և փիլիսոփայությունը


Ֆյոդոր Դոստոևսկին թեև չի ստեղծել փիլիսոփայական իր համակարգը, սակայն նրա ստեղծագործություններում արծարծվում են փիլիսոփայության հիմնախնդիրներ, որոնք հետագայում մեծ ազդեցություն են ունեցել համաշխարհային փիլիսոփայական մտքի պատմության վրա: Փիլիսոփայական ի՞նչ թեմաներ են ընկած Դոստոևսկու գրականության առանցքում, ո՞րն է դրանց ակունքը` գրողի կյա՞նքը, ռուսական իրականությու՞նը, թե՞ այլ բան: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է փիլիսոփայական գիտությունների թեկնածու Դավիթ Մոսինյանի հետ:

Պատմության պաշտպանականը


«Ինչի՞ է պետք պատմությունը». այս հարցով է սկսվում 20-րդ դարի պատմագիտական մտքի ամենանշանակալի ուսումնասիրություններից մեկը՝ Մարկ Բլոկի «Պատմության պաշտպանական կամ պատմաբանի արհեստը» գիրքը: Ո՞վ է պատմագետը, ի՞նչ է անում նա և ի՞նչ նպատակով, ո՞ւմ է ուղղված պատմությունը և արդյո՞ք ճիշտ են եղել պատմության` անցալի ընկալումները: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է պատմագետ Սմբատ Հովհաննիսյանի հետ:

Լեռան քարոզը. Ակն ընդ ական, ատամն ընդ ատաման (Մատթ. 5: 38-42, Ղուկ. 6: 29-30). մաս 2-րդ


Աչքի փոխարեն՝ աչք, ատամի փոխարեն՝ ատամ հայտնի օրենքին ինչու՞ է Քրիստոս լրացում անում և պատգամում՝ չարին հակառակ չկանգնել  և աջ այտին ապտակ ստանալով՝ ձախն էլ դարձնել: Շարունակում է մեկնաբանել Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Լեռան քարոզը. Ակն ընդ ական, ատամն ընդ ատաման (Մատթ. 5: 38-42, Ղուկ. 6: 29-30). մաս 1-ին


Աչքի փոխարեն` աչք, ատամի փոխարեն` ատամ հայտնի օրենքին ինչու՞ է Քրիստոս լրացում անում և պատգամում՝ չարին հակառակ չկանգնել և աջ այտին ապտակ ստանալով` ձախն էլ դարձնել: Մեկնաբանում է Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը: 

Գրողը, իրականությունն ու ընթերցողը


Ի՞նչ ակնկալիքներ ունի գրականությունից ընթերցողն այսօր, գրականության ո՞ր գործառույթներն են իրացվում, ի՞նչ դեր ունեն հայ ժամանակակից գրականությունը և քննադատությունը գրականության մասին հասարակական պատկերացումների ձևավորման գործում: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է գրող, գրականագետ Գրիգոր Պըլտեանի հետ: