Մատենդարանը որպես գիտական կենտրոն ու թանգարան


Գիտահետազոտական ու թանգարանային գործունեության ի՞նչ առաջնահերթություններ և խնդիրներ կան Երևանի մատենդարանում: Ինչպե՞ս է հնարավոր առավել արդյունավետ կազմակերպել աշխատանքները, ի՞նչ նոր ծրագրեր են իրականացվում մեր ձեռագրական հարուստ ժառանգության ուսումնասիրության և հանրահռչակման ուղղությամբ: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է Մեսրոպ Մաշտոցի անվ. մատենադարանի տնօրեն Վահան Տեր-Ղևոնդյանի հետ:

Սերմնացանի առակը. մաս 1-ին (Մատթ. 13:1-9, 18-23, Մարկ. 4:1-9, 13-20, Ղուկ. 8:4-8, 11-15)


Ինչո՞ւ է Քրիստոս մարդկանց հետ առակներով խոսում, ինչպե՞ս է համատես 3 ավետարանիչների կողմից պատմվում Սերմնացանի առակը:
Ին՞չ պատգամ ունի առակն այսօրվա մարդուն: Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:
 

Խորհրդային Հայաստանի երգիծական մամուլը. քարոզչություն և քննադատություն


1920-ականթվականներին հրատարակվում, սակայն կարճատև կյանք են ունենում «Շեշտ», «Զուռնա» և «Կարմիր մոծակ» երգիծական պարբերականները: Ովքե՞ր և ինչո՞ւ հիմնադրեցին երգիծաթերթեր, դրանց ստեղծումը պատվե՞ր էր, թե՞ անհատական նախաձեռնություն, որքանո՞վ էին երգիծական նյութերը համապատասխանում և ծառայում քաղաքական-կուսակցական գաղափարախոսության քարոզչությանը: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է պատմաբան Համո Սուքիասյանի հետ:
 

Անառակ որդու առակը. մաս 3-րդ (Ղուկ.15:11-32)


Համատես ավետարանիչներից միայն Ղուկասի ավետարանում պատմվող Անառակ որդու մասին առակում ովքե՞ր են գործող անձինք: Նրանց յուրաքանչյուրի կերպարն ու բնավորությունն ի՞նչ ազդեցություն կարող է ունենալ այսօրվա մարդու կյանքում: Շարունակում է մեկնաբանել Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը: 

Համշենն ու համշենահայերի ինքնությունը


Վերջին տարիներին մեծ հետաքրքրություն է նկատվում պատմական Հայաստանի Տայք նահանգի Համշեն գավառի, համշենահայության ինքնության, լեզվի ու մշակույթի նկատմամբ: Ինչպե՞ս է պահպանվել համշենահայերի բարբառը, ի՞նչ առանձնահտկություններ ունի բանահյուսությունը, իրենց հայեր համարո՞ւմ են համշենահայերը և հնարավո՞ր է արդյոք վերադարձ հայկական ինքնությանը: Այս հարցերի
մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել ԵՊՀ հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտի հայ-օսմանական առնչություների բաժնի վարիչ Լուսինե Սահակյանի հետ:
 

Անառակ որդու առակը. մաս 2-րդ (Ղուկ. 15:11-32)


Համատես ավետարանիչներից միայն Ղուկասի ավետարանում պատմվող Անառակ որդու մասին առակում ովքե՞ր են գործող անձինք: Նրանց յուրաքանչյուրի կերպարն ու բնավորությունն ի՞նչ ազդեցություն կարող է ունենալ այսօրվա մարդու կյանքում: Շարունակում է մեկնաբանել Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

«Նարեկը»` բժշկարան


Սուրբ Գրիգոր Նարեկացու ստեղծագործությունը և հատկապես «Մատեան Ողբերգութեան» գիրքը եղել ու մնում է պաշտամունքի առարկա: Այն ուսումնասիրվել է որպես աստվածաբանական-փիլիսոփայական երկ, գրական-գեղարվեստական գործ, օգտագործվել բուժական նպատակներով: Ինչպե՞ս են մեկ երկի մեջ համատեղվում այս հատկանիշներն ու գործառույթները, ինչպե՞ս է ժամանակի ընթացքում փոխվել «Նարեկի» ընկալումն ու մեկնաբանությունը, ի՞նչ խորհուրդներ ունի «Նարեկը»: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է իմաստասեր Աշոտ Պետրոսյանի հետ:

Անառակ որդու առակը. մաս 1-ին (Ղուկ. 15:11-32)


Համատես ավետարանիչներից միայն Ղուկասի ավետարանում պատմվող Անառակ որդու մասին առակում ովքե՞ր են գործող անձինք: Նրանց յուրաքանչյուրի կերպարն ու բնավորությունն ի՞նչ ազդեցություն կարող է ունենալ այսօրվա մարդու կյանքում: Մեկնաբանում է Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Գիրքը, գրողը, գրահրատարակչությունն ու պետությունը


Ինչպե՞ս և ինչո՞ւ փոխվեց Մշակույթի նախարարության քաղաքականությունը գրահրատարակչական ոլորտում, ի՞նչ ծրագրեր են իրականացվում ժամանակակից հայ գրականության զարգացման ու հանրահռչակման ուղղությամբ, ինչպե՞ս են համալրվում գրադարանները և ի՞նչ է արվում ընթերցանության խթանման համար: Այս հարցեր մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել ՀՀ մշակույթի փոխնախարար Վահե Բուդումյանի հետ:

Երեք առակ Աստծո ողորմածության մասին (Ղուկ. 15:1-32). մաս 2-րդ


Ինչո՞ւ է Հիսուս մաքսավորներին, մեղավորներին, փարիսեցիներին և օրենքի ուսուցիչներին պատմում կորած ոչխարի, կորած դրամի և անառակ որդու վերադարձի մասին առակները: Շարունակում է մեկնաբանել Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Նոր երաժշտություն, նոր ունկնդիր ու միջավայր


Հեղինակային երգերով ու ժողովրդական երգերի մշակումներով հայտնի ու սիրված «Միքայել Ոսկանյան և ընկերներ» բենդը ստեղծագործում է արդեն 8 տարի: Կատարումներով հանդես է եկել Հայաստանում և արտերկրում: Ի՞նչ զարգացում է ապրել խմբի երաժշտությունը, որքանո՞վ է հայկական միջավայրը նպաստում նոր ու կոնցեպտուալ երաժշտության ստեղծմանը, ինչպե՞ս է փոխվում ունկնդիրը: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է թառահար, կոմպոզիտոր Միքայել Ոսկանյանի հետ:

Երեք առակ Աստծո ողորմածության մասին (Ղուկ. 15:1-32). մաս 1-ին


Ինչո՞ւ է Հիսուս մաքսավորներին, մեղավորներին, փարիսեցիներին և օրենքի ուսուցիչներին պատմում կորած ոչխարի, կորած դրամի և անառակ որդու վերադարձի մասին առակները: Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը: