Ճշմարիտ մեծությունը (Մատթ. 17:22-23, 18:1-5, Մարկ. 9:30-37, Ղուկ. 9:44-48)


Ինչու՞ է Քրիստոս իր աշակերտներին զգուշացնում ասելով՝ մարդու որդին  մատնվելու է մարդկանց ձեռքը: Ինչու՞ է բերում նաև մանուկի օրինակը: Մեկնաբանում է Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը: 

Լեռան քարոզը. Սեր թշնամիների հանդեպ (Մատթ. 5:43-48, Ղուկ. 6:27-36). մաս 2-րդ


Ինչու՞ է Քրիստոս պատգամում սիրել թշնամիներին, օրհնել մեզ անիծողներին, բարություն անել մեզ ատողներին և աղոթել բոլոր նրանց համար, ովքեր չարչարում ու հալածում են մեզ: Շարունակում է մեկնաբանել Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Լեռան քարոզը. Սեր թշնամիների հանդեպ (Մատթ. 5:43-48, Ղուկ. 6:27-36). մաս 1-ին


Ինչու՞ է Քրիստոս պատգամում սիրել թշնամիներին, օրհնել մեզ անիծողներին, բարություն անել մեզ ատողներին և աղոթել բոլոր նրանց համար, ովքեր չարչարում ու հալածում են մեզ: Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:
 

Լեռան քարոզը. Ակն ընդ ական, ատամն ընդ ատաման (Մատթ. 5: 38-42, Ղուկ. 6: 29-30). մաս 2-րդ


Աչքի փոխարեն՝ աչք, ատամի փոխարեն՝ ատամ հայտնի օրենքին ինչու՞ է Քրիստոս լրացում անում և պատգամում՝ չարին հակառակ չկանգնել  և աջ այտին ապտակ ստանալով՝ ձախն էլ դարձնել: Շարունակում է մեկնաբանել Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Լեռան քարոզը. Ակն ընդ ական, ատամն ընդ ատաման (Մատթ. 5: 38-42, Ղուկ. 6: 29-30). մաս 1-ին


Աչքի փոխարեն` աչք, ատամի փոխարեն` ատամ հայտնի օրենքին ինչու՞ է Քրիստոս լրացում անում և պատգամում՝ չարին հակառակ չկանգնել և աջ այտին ապտակ ստանալով` ձախն էլ դարձնել: Մեկնաբանում է Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը: 

Լեռան քարոզը. Մի´ երդվիր (Մատթ. 5:33-37). մաս 2-րդ


Երդմնազանցության մասին խոսելիս ինչո՞ւ է Քրիստոս պատգամում չերդվել ո՛չ երկնքի, ո՛չ երկրի, և ո՛չ էլ Երուսաղեմի վրա: Ինչո՞ւ է դրանք խորհրդանշորեն համեմատում Աստծո աթոռի, նրա ոտքերի պատվանդանի և Արքայի քաղաքի հետ: Շարունակում է մեկնաբանել Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Լեռան քարոզը. Մի´ երդվիր (Մատթ. 5:33-37). մաս 1-ին


Երդմնազանցության մասին խոսելիս ինչո՞ւ է Քրիստոս պատգամում չերդվել ո՛չ երկնքի, ոչ երկրի, և ո՛չ էլ Երուսաղեմի վրա: Ինչու՞ է դրանք համեմատում Աստծո աթոռի, նրա ոտքերի պատվանդանի և Արքայի քաղաքի հետ: Մեկնաբանում է Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Լեռան քարոզը. Ամուսնություն և ամուսնալուծություն (Մատթ. 5:31-32). մաս 3-րդ


Ինչպե՞ս է Քրիստոս մեկնում այր ու կին՝ մեկ մարմին գաղափարը, ամուսնալուծության  համար ի՞նչ պատճառներ է մատնանշում, ինչու՞ է կարևորում կնոջն արձակելուց հետո նրան արձակման թուղթ տալը: Շարունակում է մեկնաբանել Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Լեռան քարոզը. Ամուսնություն և ամուսնալուծություն (Մատթ. 5:31-32). մաս 2-րդ


Ինչպե՞ս է Քրիստոս մեկնում այր ու կին՝ մեկ մարմին գաղափարը, ամուսնալուծության  համար ի՞նչ պատճառներ է մատնանշում, ինչու՞ է կարևորում կնոջն արձակելուց հետո նրան արձակման թուղթ տալը: Շարունակում է մեկնաբանել Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Լեռան քարոզը. Ամուսնություն և ամուսնալուծություն (Մատթ. 5:31-32). մաս 1-ին


Ինչպե՞ս է Քրիստոս մեկնում այր ու կին՝ մեկ մարմին գաղափարը, ամուսնալուծության  համար ի՞նչ պատճառներ է մատնանշում, ինչու՞ է կարևորում կնոջն արձակելուց հետո նրան արձակման թուղթ տալը: Մեկնաբանում է Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Լեռան քարոզը. Մի՛ շնացիր (Մատթ. 5:27-30, 18:8-9, Մարկ. 9:42-47). մաս 2-րդ


Ինչո՞ւ է Հիսուս Քրիստոսի կողմից տրվում 7-րդ պատվիրանը՝ մի շնացիր: Ի՞նչ զուգահեռներ ունի այս պատվիրանը մյուս պատվիրանների հետ: 
Ինչպե՞ս են Ավետարաններում արտացոլվում կանանց և տղամարդկանց իրավունքներն ու պատասխանատվությունը: Շարունակում է մեկնաբանել Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:  
 

Լեռան քարոզը. Մի՛ շնացիր (Մատթ. 5:27-30, 18:8-9, Մարկ. 9:42-47). մաս 1-ին


Ինչո՞ւ է Հիսուս Քրիստոսի կողմից տրվում 7-րդ պատվիրանը՝ մի շնացիր: Ի՞նչ զուգահեռներ ունի այս պատվիրանը մյուս պատվիրանների հետ: 
Ինչպե՞ս են Ավետարաններում արտացոլվում կանանց և տղամարդկանց իրավունքներն ու պատասխանատվությունը: Մեկնաբանում է Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը: