Արյունահոսությամբ տառապող կնոջ բժշկումը և Հայրոսի աղջկա հարությունը. մաս 1-ին


Ո՞վ էր արյունահոսությամբ տառապող կինը, ինչպե՞ս բժշկվեց: 
Ինչո՞ւ Հիսուս ուշ բժշկեց 12-ամյա աղջկան, ո՞րն էր դեռատի աղջկա հոր՝ Հայրոսի խնդրանքը: Ավետարանական այս դրվագները (Մարկ. 5.21-43, Մատթ. 9. 18-26, Ղուկ. 8.40-56) մեկնաբանում է Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:
 

Հիսուս մերժվում է Նազարեթում. մաս 2-րդ (Մարկ. 6.1-6, Մատթ. 13.53-58, Ղուկ. 4.16-30)


Ինչպես է Քրիստոս մեկնաբանում օրվա մարգարեությունը Նազարեթ քաղաքի Ժողովարանում: Նազարեթի բնակիչները Նրանից հրաշք էին ակնկալում՝ համոզվելու համար, որ Փրկիչն է: Ինչո՞ւ Հիսուս չի հրաշագործում հարազատ քաղաքում և ինչպե՞ս է պատասխանում մարդկանց բարկությանը: Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը: 

Հիսուս մերժվում է Նազարեթում. մաս 1-ին (Մարկ. 6.1-6, Մատթ. 13.53-58, Ղուկ. 4.16-30)


Որտե՞ղ է գտնվում Նազարեթ քաղաքը, ե՞րբ  է Հիսուս գալիս այստեղ, ի՞նչ է քարոզում և ինչո՞ւ են մարդկանց մեջ Տիրոջ ծագման ու գործունեության վերաբերյալ բազմաթիվ հարցեր առաջանում: Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Վիճաբանություն ծոմապահության շուրջ. մաս 2-րդ (Մարկ. 2.18-22, Մատթ. 9.14-17, Ղուկ. 5.33-39)


Երբ փարիսեցիներն ու օրենքի ուսուցիչները Քրիստոսին մեղադրում են ծոմապահությունը խախտելու մեջ, հարսի ու փեսայի օրինակը բերելուց բացի Տերը խոսում է նաև նոր գինին հին տիկերի մեջ չպահելու, նոր կտորը հին գործվածքին չկարելու մասին:
Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Վիճաբանություն ծոմապահության շուրջ. մաս 1-ին (Մարկ. 2.18-22, Մատթ. 9.14-17, Ղուկ. 5.33-39)


Ովքեր և ինչու էին Քրիստոսին մեղադրում ծոմապահության խախտման մեջ, ինչու է Քրիստոս բերում փեսայի և հարսի օրինակը և հարսանեկան խնջույքի օրինակով պատասխանում փարիսեցիներին և օրենքի ուսուցիչներին: 
Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Հայրոսի աղջկա հարությունը (Մարկ. 5. 21-24, 35-43, Մատթ. 9. 18-19, 23- 26, Ղուկ. 8.40-42, 49-57)


Ո՞վ էր Հայրոսը, ե՞րբ և ի՞նչ պայմաններում հանդիպեց Քրիստոսին ու ի՞նչ խնդրեց Վարդապետից: Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Հիսուս աշակերտության է կանչում մաքսավորին (Մարկ. 2. 13-17, Մատթ. 9. 9-13, Ղուկ. 5. 27-32)


Ղևի կամ Մատթեոս. ո՞վ էր այս մարդը, ինչո՞ւ Հիսուս հենց նրան աշակերտութան կանչեց:
Ինչպե՞ս դրան արձագանքեցին օրենքի ուսուցիչները, ինչո՞ւմ էին մեղադրում Տիրոջը: Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Անդամալույծի բժշկությունը ( Մարկ. 2.1-12, Մատթ. 9.1-8, Ղուկ. 5.17-26)


Համատես երեք ավետարանիչներ անդրադարձել են անդամալույծ մարդու բժշկության դրվագին: Ովքե՞ր և ինչպե՞ս են այդ մարդուն հասցնում Քրիստոսի մոտ, ինչո՞ւ է Հիսուս նրան բժշկում ու ինչ պատգամ է տալիս:
Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Գալիլիացի բորոտի բժշկումը (Մարկ. 1.40-45, Մատթ. 8. 1-4, Ղուկ. 5.12-16)


Ի՞նչ հիվանդություն էր բորոտությունը, ինչպե՞ս էին ապրում այդ հիվանդությամբ տառապող մարդիկ:
Քրիստոս, երբ իր ճանապարհին հանդիպում է մի բորոտի, ի՞նչ զրույց է ունենում նրա հետ, հետագայում ինչպե՞ս է փոխվում այդ գալիլիացու կյանքը:
Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Զանազան բժշկումներ (Մարկ. 1.29-39, Մատթ. 8.14-17, Ղուկ. 4.38-45)


Ինչպե՞ս էր Հիսուս տարբեր քաղաքներում զանազան բժշկումներ անում, ինչպե՞ս էին դրանց վերաբերվում մարդիկ, ինչո՞ւ որոշ ժամանակ անց Հիսուս միայնության կարիք զգաց: Մեկնաբանում է Տ. Մարկոս քահանա Մանգասարյանը:

Դիվահարի բժշկումը (Մարկ. 1.21-28, Ղուկ. 4.31-37)


Կափառնայում քաղաքում Քրիստոս բոլորի աչքի առջև բժշկեց մի դիվահարի: Ինչու էին, սակայն, մարդիկ զարմացել նրա բժշկության վրա, ինչպես Հիսուս ստիպեց դևին դուրս գալ: Մեկնաբանում է Տ. Մարկոս քահանա Մանգասարյանը:

Ձկնորսներից՝ առաքյալներ (Մատթ. 4.18-25, Մարկ. 1.16-20, Ղուկ. 5.1-11)


Ինչպե՞ս Քրիստոս ընտրեց առաքյալներին, ովքե՞ր էին նրանք, ինչո՞ւ թողնելով ամեն բան՝ գնացին Տիրոջ ետևից.: Մեկնաբանում է Տ. Մարկոս քահանա Մանգասարյանը: