Սերմնացանի առակը. մաս 1-ին (Մատթ. 13:1-9, 18-23, Մարկ. 4:1-9, 13-20, Ղուկ. 8:4-8, 11-15)


Ինչո՞ւ է Քրիստոս մարդկանց հետ առակներով խոսում, ինչպե՞ս է համատես 3 ավետարանիչների կողմից պատմվում Սերմնացանի առակը:
Ին՞չ պատգամ ունի առակն այսօրվա մարդուն: Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:
 

Անառակ որդու առակը. մաս 3-րդ (Ղուկ.15:11-32)


Համատես ավետարանիչներից միայն Ղուկասի ավետարանում պատմվող Անառակ որդու մասին առակում ովքե՞ր են գործող անձինք: Նրանց յուրաքանչյուրի կերպարն ու բնավորությունն ի՞նչ ազդեցություն կարող է ունենալ այսօրվա մարդու կյանքում: Շարունակում է մեկնաբանել Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը: 

Անառակ որդու առակը. մաս 2-րդ (Ղուկ. 15:11-32)


Համատես ավետարանիչներից միայն Ղուկասի ավետարանում պատմվող Անառակ որդու մասին առակում ովքե՞ր են գործող անձինք: Նրանց յուրաքանչյուրի կերպարն ու բնավորությունն ի՞նչ ազդեցություն կարող է ունենալ այսօրվա մարդու կյանքում: Շարունակում է մեկնաբանել Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Անառակ որդու առակը. մաս 1-ին (Ղուկ. 15:11-32)


Համատես ավետարանիչներից միայն Ղուկասի ավետարանում պատմվող Անառակ որդու մասին առակում ովքե՞ր են գործող անձինք: Նրանց յուրաքանչյուրի կերպարն ու բնավորությունն ի՞նչ ազդեցություն կարող է ունենալ այսօրվա մարդու կյանքում: Մեկնաբանում է Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Երեք առակ Աստծո ողորմածության մասին (Ղուկ. 15:1-32). մաս 2-րդ


Ինչո՞ւ է Հիսուս մաքսավորներին, մեղավորներին, փարիսեցիներին և օրենքի ուսուցիչներին պատմում կորած ոչխարի, կորած դրամի և անառակ որդու վերադարձի մասին առակները: Շարունակում է մեկնաբանել Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Երեք առակ Աստծո ողորմածության մասին (Ղուկ. 15:1-32). մաս 1-ին


Ինչո՞ւ է Հիսուս մաքսավորներին, մեղավորներին, փարիսեցիներին և օրենքի ուսուցիչներին պատմում կորած ոչխարի, կորած դրամի և անառակ որդու վերադարձի մասին առակները: Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը: 
 

Հիսուս և կանայք (Ղուկ. 8:1-3)


Ովքե՞ր էին Քրիստոսի 12 աշակերտների կողքին կանգնած կանայք, ինչպե՞ս է քրիստոնեությունը բարձրացրել կնոջ դերը: Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Հիսուս, փարիսեցին և պոռնիկ կինը. մաս 2-րդ (Ղուկ. 7:36-57)


Երբ Հիսուս հյուրընկալվել էր փարիսեցի Սիմոնի տանը, ինչո՞ւ թույլ տվեց պոռնիկ կնոջը լվալ իր ոտքերը, վարսերով չորացնել և օծել թանկարժեք յուղով: Շարունակում է մեկնաբանել Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Հիսուս, փարիսեցին և պոռնիկ կինը. մաս 1-ին (Ղուկ. 7:36-57)


Երբ Հիսուս հյուրընկալվել էր փարիսեցի Սիմոնի տանը, ինչո՞ւ թույլ տվեց պոռնիկ կնոջը լվալ իր ոտքերը, վարսերով չորացնել և ապա օծել թանկարժեք յուղով: Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Հիսուսի մայրն ու եղբայրները (Մատթ. 12:46-50, Մարկ. 3:31-35, Ղուկ. 8:19-21)


Ո՞ւմ է Քրիստոս տեսնում իր մոր, եղբայների ու քույրերի կարգավիճակում: Ինչպե՞ս է գնահատում Աստծո խոսքը լսող և գործադրող մարդկանց: Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

«Ում նմանեցնեմ այս սերնդի մարդկանց» (Մատթ 11:16-19, Ղուկ. 7:31-35)


Ի՞նչ էր խոսում Հիսուս իր ժամանակի, իր սերնդի մարկանց մասին:
Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:
 

Հովհաննես Մկրտչի պատգամավորները (Մատթ. 11:2-6, Ղուկ. 7:18-23). մաս 2-րդ


Ինչու՞ Հովհաննես Մկրտիչն իր՝ բանտում գտնվելու ժամանակ պատգամավորներ ուղարկեց Քրիստոսի մոտ: Շարունակում է մեկնաբանել Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը: