Հեղինակ և վարող՝ Հայկ Համբարձումյան 
ԹԵՄԱՅԻ հյուրերն են մշակույթի գործիչներ, հոգևորականներ, ճանաչված ռեժիսորներ ու դերասաններ, Հայաստանում և արտերկրում ապրող և աշխատող հայ և օտարազգի գիտնականներ, հայագետներ, երիտասարդ մասնագետներ, գրողներ, լրագրողներ:
Որքանո՞վ են ժամանակակից հայ արվեստն ու գրականությունը հարաբերվում համաշխարհային արվեստի զարգացման միտումներին: Հայագիտական ի՞նչ նոր ուսումնասիրություններ են կատարվում Հայաստանում ու Սփյուռքում: Մեր օրերի արվեստը կրթում է, թե՞ զբաղեցնում:  Այս և այլ հարցադրումները հնչում ու պատասխաններ են ստանում ԹԵՄԱՅԻ  տաղավարում:
Պարբերականությունը՝ ամեն ուրբաթ, ժամը 21:50-ին
Կրկնությունը՝ շաբաթ օրը, ժամը  13:30-ին

Սփյուռք. սահմանումներ ու բնութագիչներ


«Սփյուռք» եզրույթը բնութագրում է սփռվածության, ազգային ցավագին հիշողության, հավաքական ինքնության գիտակցության, պատմական հայրենիքի նկատմամբ հավատարմության և շատ այլ հասկացություններով: Բազմաթիվ սահմանումները, սակայն, ամբողջությամբ չեն սպառում այս տարողունակ երևույթը, քանի որ տարբեր են հանրույթները, տարբեր են հայրենիքից հեռացման պատճառները, նոր վայրերում բնակության պայմաններն ու ինքնության պահպանության մեխանիզմները:  Ի՞նչ բնութագրիչներով է առաջնորդվում արդի սփյուռքագիտությունը, ե՞րբ են ծնվում և մահանում սփյուռքները և ի՞նչ պայմաններում պահպանում գոյությունը: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձ

«Ոսկե ծիրանն» ու հայկական կինոյի ներկան


Արդեն 14-րդ անգամ երևանում մեկնարկեց «Ոսկե ծիրան» միջազգային կինոփառատոնը: Մրցութային և արտամրցութային տարբեր ծրագրերում այս տարի  ընդգրկվել է ավելի քան հարյուր ֆիլմ: Մասնավորապես «Հայկական համայնապատկերի» խաղարկային ֆիլմերի ծրագրում կա երեք ֆիլմ: Հայկ Համբարձումյանը «Թեմա» հաղորդաշարի շրջանակում զրուցել է այդ ֆիլմերից մեկի՝  «Բրավո, վիրտուոզ» ֆիլմի ռեժիսոր՝ Լևոն Մինասյանի հետ: 

Նրանք նկարում էին պատերազմը


Արցախյան պատերազմի առաջին օրերից ռազմաճակատում են եղել նաև բազմաթիվ լրագրողներ, օպերատորներ, ռեժիսորներ: Նրանցից շատերը տեսախցիկի հետ միասին նաև զենք են բռնել, կան նաև զոհեր: Նաև նրանց աշխատանքի շնորհիվ է, որ այսօր մենք կինովավերագրության միջոցով կարող ենք պատկերացում կազմել Արցախյան ազատամարտի պատմության, առանձին հերոսների մասին: Ովքե՞ր էին պատերազմի օպերատորները,  ինչպիսի՞ն է պատերազմի դեմքը տեսախցիկի հակառակ կողմից, կարողանո՞ւմ է օպերատորը օբյեկտիվ լինել ու պատերազմը ներկայացնել որպես համընդհանուր չարիք: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է լրագրող Ռուզաննա Բագրատունյանի

Երևանը ճեպանկարներում


Երևանը կոնտրաստային քաղաք է: Հիմնադրված հազարամյակներ առաջ, սակայն հնություններ գրեթե չունեցող, բուսականության ու պատմական  շենքերի հաշվին վեր խոյացող բարձրահարկերով ու արվարձաններում ծվարած վթարային շենքերով, հարուստ թանգարաններով ու ոչնչացվող անցյալով: Եվ, իհարկե, հուշարձաններ, փողոցներ, թանգարաններ և  մարդիկ՝ այնքան տարբեր ու շատ սիրելի: Ո՞րն է Երևանը, ինչպիսի՞ն է այն վարդագույն երգերից ու տոնական օրերից անդին, ամենօրյա տրոփող կյանքով: Ինչպիսի՞ն է այն ճեպանկարներում: Այս հարցերի շուրջ  Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է նկարիչ Զաքար Դեմիրճյանի հետ:

Խաչքարերի պահպանությունն ու ներկայացումն այսօր


Պատմական Հայաստանի տարածքում՝ բաց երկնքի տակ ու թանգարաններում, այսօր մեծաթիվ խաչքարեր կան, որոնք ուշադրության, պահպանության ու ուսումնասիրության կարիք ունեն: Ինչպե՞ս է հնարավոր ճիշտ կազմակերպել այդ աշխատանքը Հայաստանում ու արտերկրում, ինչպե՞ս երկարեցնել խաչքարերի կյանքը, ուսումնասիրել ու ներկայացնել դրանք մեր մշակույթի համատեքստում: Այս հարցերի շուրջ Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է լուսանկարիչ Հրայր Բազե Խաչերյանի հետ: 

Խաչքարը Հրայր Բազեի օբյեկտիվում


Ի՞նչ խաչքարեր են ստեղծվել պատմական Հայաստանի տարածքում, ի՞նչ վիճակում են դրանք այսօր: Ինչպե՞ս պետք է ճիշտ լուսանկարել ու տարբեր հրատարակություններում ներկայացնել հա մշակույթի այս կոթողները: Այս հարցերի շուրջ Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է լուսանկարիչ Հրայր Բազե Խաչերյանի հետ: 

Հայագիտական նոր ծրագրեր Հունգարիայում


Հայագիտության զարգացումը Հունգարիայում կապվում է հայագետ էդմոնդ Շյուցի` Բուդապեշտի համալսարանի փիլիսոփայության ֆակուլտետի կովկասա¬գիտության բաժնում կատարած ուսումնասիրությունների հետ: Այսօր էլ հունգարական համալսարաններում շարունակվում են հայագիտական հետազոտությունները, կազմակերպվում են գիտաժողովներ ու քննարկումներ: Թեև Ռամիլ Սաֆարովի արտահանձնումից հետո հարաբերությունները այդ երկրի հետ խիստ վատացան, սակայն վերջերս այնտեղ՝  «Պիտեր Պազման» կաթոլիկ համալսարանում  հայագիտական ամբիոն բացվեց: Հունգարական հայագիտության արդի հարցերի շուրջ Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է հայագետ Բալինտ Կովաչ

«Լա Բոհեմը» Երևանում. շոու, թե՞ դասական


1965 թվականին է թողարկվել Շառլ Ազնավուրի և ընդհանրապես ֆրանսիական երաժշտության՝ աշխարհում ամենահայտնի ստեղծագործություններից մեկը՝ «Լա Բոհեմ» երգը: Կես դար անց այս սիրված ստեղծագործության համանուն բալետը բեմադրվեց Ալ. Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնում: Պարային վիզուալիզացման ի՞նչ հնարավորություններ ունեն Ազնավուրի երգերը և ինչպե՞ս է ընկալում հայ հանդիսատեսը «բալետ-շոու» և «դասական» հասկացությունները. այս հարցերի, ինչպես նաև հայ ժամանակակից բալետի խնդիրների շուրջ Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է ՀՀ ժողովրդկան արտիստ Ռուդոլֆ Խառատյանի հետ:

Առաջին հանրապետությունը` ժամանակակիցների հուշերում. խմբապետ Մարտիրոս


Հայաստանի առաջին հանրապետության տոնին ընդառաջ հնարավորություն կա դարասկզբի ազգային-ազատագրական պայքարի մասնակիցներից մեկի հուշերի միջոցով անդրադառնալու հեղաբեկումներով լի այդ շրջանին, հասկանալու Առաջին հանրապետության ստեղծման նախադրյալները, գոյության կարճատև ընթացքն ու հաջորդող իրադարձությունների տրամաբանությունը: 
Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է  խմբապետ Մարտիրոսի հուշերի՝ «Իմ հիշելի հուշերը» գրքի խմբագիր, լեզվաբան  Վարդան Պետրոսյան հետ:
 

Վաղարշապատի վանքերի վիմագրությունը


Անցյալի մարդկանց կենցաղի, ժողովրդի կյանքի տարբեր հանգամանքների մասին տեղեկություններ են փոխանցում ոչ միայն ձեռագրերն ու գրքերը, այլև վիմագիր արձանագրությունները: Հատկապես հոգևոր ու վարչական կենտրոններում գտնվող վիմագրերը այսօր էլ նոր բացահայտումերի և հետաքրքիր ուսումնասիրությունների հնարավորություն են տալիս: Հայ վիմագրական ժառանգության, մասնավորապես Վաղարշապատի վանքերի ու վիմական արձանագրությունների մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է վիմագրագետ Արսեն Հարությունյանի հետ:

Երաժշտությունը` որպես աղոթք


Ի՞նչ առանձնահատկություններով է աչքի ընկնում Տիգրան Մանսուրյանի  «Ռեքվիեմը», ինչպե՞ս են այդ ստեղծագործության մեջ համադրվում եվրոպական-դասական ձևն ու ազգային բովանդակությունը, ինչպե՞ս պետք է ժամանակակից հայ երաժշտությունը անդրադառնա մեր հոգևոր  ու ժողովրդական երաժշտական ժառանգությանը: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է Տիգրան Մանսուրյանի հետ:

«Ռեքվիեմից» մինչև «Պոեմ հաղթանակի»


2011 թ. Բեռլինում տեղի ունեցավ Տիգրան Մանսուրյանի «Ռեքվիեմի» համաշխարհային պրեմիերան: 2017թ. ապրիլի 24-ին Երևանում առաջին անգամ կատարվեց Մաեստրոյի նոր՝ «Պոեմ հաղթանակի» ստեղծագործությունը: Խորհրդանշորեն ամբողջացավ ստեղծագործական  գաղափարական  շղթան՝  հոգեհանգստյան  ծեսից մինչև հաղթանակի ու հերոսական կյանքի մոտիվներ: Ցեղասպանության զոհերի հիշատակությունից մինչ հաղթանակի ցնծություն ստեղծագործական ու հոգեբանական այս  ընթացքի, արդի հանրային տրամադրությունների, ինչպես նաև «Ռեքվիեմի» խորհրդի ու նշանակության մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է Տիգրան Մանսուրյանի հետ: