Գալստյան կիրակի․ քննարկում են երիտասարդները


Մեծ պահքի կիրակիների խորհուրդը քննարկում են երիտասարդները: Հաղորդման թեման Գալստյան կիրակին է:

Դատավորի կիրակի․ քննարկում են երիտասարդները


Մեծ Պահքի կիրակիների խորհուրդը քննարկում են երիտասարդները: Հաղորդման թեման Դատավորի կիրակին է:

Անիրավ տնտեսի կիրակի. քննարկում են երիտասարդները


Մեծ պահքի կիրակիների խորհուրդը քննարկում են երիտասարդները: Հաղորդման թեման Անիրավ տնտեսի կիրակին է:

Անառակի կիրակի. քննարկում են երիտասարդները


Մեծ Պահքի կիրակիների խորհուրդը քննարկում են երիտասարդները: Հաղորդման թեման Անառակի կիրակին է:

Արտաքսման կիրակի․ քննարկում են երիտասարդները


Մեծ Պահքի կիրակիների խորհուրդը քննարկում են երիտասարդները: Հաղորդման թեման Արտաքսման կիրակին է:

Alt

Ծաղկազարդ. մեկնում է Տ. Մարկոս քահանա Մանգասարյանը


Ծաղկազարդի տոնը խորհրդանշում է Հիսուսի մուտքը Երուսաղեմ: Ժողովուրդը արտասանում էր՝ օվսաննա, օրհնյալ է նա, որ գալիս է Տիրոջ անունից: Ի՞նչ է սա նշանակում, ինչու Քրիստոս ավանակի վրա նստած մտավ Երուսաղեմ: Ինչպե՞ս է կապվում տոնի խորհուրդը Մեծ Պահքի խորհրդի հետ: Ծաղկազարդը ժողովրդի մեջ հաճախ անվանվում է Ծառզարդար: Հեթանոսական արմատներ ունի՞ տոնը: Մեկնում է Տ. Մարկոս քահանա Մանգասարյանը:

Alt

Ծաղկազարդի կիրակի. մեկնում է Վարդան աբղ. Նավասարդյանը


Հիսուս Ղազարոսի հարության հրաշքը գործելուց հետո մտնում է Երուսաղեմ՝ ավանակի վրա, խոնարհ, բայց ժողովրդի կողմից փառաբանվելով: Ժողովուրդը նույնիսկ իր զգեստներն էր հանում և փռում Տիրոջ առջև: Ծաղկազարդի երեկոյան եկեղեցում մի հետաքրքիր արարողություն է կատարվում՝ Դռնբացեքը, որ երկխոսություն է վարագույրի երկու կողմերում գտնվող հոգևորականների միջև: Մենք հավատքի խոստովանության կարիք ունենք այս օրը՝ մեկնում է Տ. Վարդան աբեղա Նավասարդյանը:

Alt

Գալստյան կիրակի. մեկնում է Տ. Մարկոս քհն. Մանգասարյանը


Քրիստոսի առաջին Գալուստը համարվում է Նրա մարդեղացումը, աշխարհ գալը: Մարդեղության խորհրդի մեջ Եկեղեցին տեսնում է մարդկության փրկության խորհուրդը: Երկրորդ Գալստյամբ՝ Ահեղ դատաստանի, մեռյալների հարությամբ, Ելք է լինելու... ինչպես, ինչ ճանապարհով՝ մեկնում է Տ. Մարկոս քհն. Մանգասարյանը:

Alt

Գալստյան կիրակի. մեկնում է Տ.Վարդան աբղ. Նավասարդյանը


Գալստյան կիրակին Մեծ պահքի վերջին՝ վեցերորդ կիրակին է: Աստծո հայտնության, աշխարհ գալու, մարդկությանը գաղտնիքներ հայտնելու, ապա՝ Երկինք վերանալու և երկրորդ անգամ գալու խոստումը տալու խորհուրդն ունի: Ինչպե՞ս տարբերակել Տիրոջը սուտ մարգարեներից, ովքեր կարող են ներկայանալ Քրիստոսի անունով: Պե՞տք է արդյոք ահի մեջ սպասել Քրիստոսի գալստյանը: Հնարավո՞ր է գուշակել այդ օրը: Ինչ խրատ է տալիս Գալստյան կիրակիի խորհուրդը՝ մեկնում է Տ. Վարդան աբեղա Նավասարդյանը:

Alt

Անիրավ դատավորի կիրակի. մեկնում է Տ. Մարկոս քահանան


Անիրավ դատավորի կիրակին Մեծ պահքի հինգերորդ կիրակին է: Անիրավ դատավորի մասին ավետարանական առակի առանցքային կերպարներից է կինը, ով համառորեն դիմում է դատավորին: Ի՞նչ է մեզ սովորեցնում առակը մի դատավորի մասին, ով Աստծուց չէր վախենում, մարդկանցից էլ չէր ամաչում: Ի՞նչ է մեզ սովորեցնում կնոջ աննահանջ համառությունը: Մեկնում է Տ. Մարկոս քահանա Մանգասարյանը:

Alt

Դատավորի կիրակի. մեկնում է Վարդան աբեղա Նավասարդյանը


Հայ եկեղեցու տոնացույցում Մեծ պահքի հինգերորդ կիրակին անվանվում է Դատավորի: Ղուկասի Ավետարանում պատմվող առակներից մեկը դատավորի մասին է, ով ոչ Աստծուց էր վախենում, ոչ էլ մարդկանցից էր ամաչում: Նույն քաղաքում մի այրի կին կար, ով անընդհատ այս դատավորին էր այցելում և խնդրում իր դատը տեսնել: Դատավորը կնոջ համառությունից հոգնում է...
Երբեմն մեր միտքն էլ Աստծուց չի վախենում և մարդկանցից չի ամաչում: Ի՞նչն է, որ մեզ կարող է օգնել այս պարագային: Մեկնում է Տ. Վարդան աբեղա Նավասարդյանը:

Alt

Անիրավ տնտեսի առակը մեկնում է Մարկոս քհն. Մանգասարյանը


Մարդկանց համար չկա ուրիշ լավ բան, քան ուրախ լինել և բարիք գործել` ասում է Սուրբ Գիրքը:
Ի՞նչն է գովաբանում անիրավ տնտեսի առակում Ավետարանը, ինչու՞ է աշխարհի որդիներին ավելի հնարամիտ համարում: Դուք էլ անիրավ մամոնայից ձեզ համար բարեկամներ արեք»,-ասում է Քրիստոս: Ի՞նչ է սա նշանակում, հնարավո՞ր է նյութական բարիքն օգտագործել ի շահ հոգևորի:
Անիրավ տնտեսի մասին առակն ինչու է կապվում պահեցողության հետ և համարվում Մեծ պահքի կիրակիներից մեկը` մեկնում է Տ. Մարկոս քահանա Մանգասարյանը: