«Ում նմանեցնեմ այս սերնդի մարդկանց» (Մատթ 11:16-19, Ղուկ. 7:31-35)


Ի՞նչ էր խոսում Հիսուս իր ժամանակի, իր սերնդի մարկանց մասին:
Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:
 

Հովհաննես Մկրտչի պատգամավորները (Մատթ 11:2-6, Ղուկ. 7:18-23). մաս 1-ին


Ինչու՞ Հովհաննես Մկրտիչն իր՝ բանտում գտնվելու ժամանակ, պատգամավորներ ուղարկեց Քրիստոսի մոտ: Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Սիմոն Պետրոսի զոքանչի բժշկումը (Մատթ. 8:14-15, Մարկ. 1:29-31, Ղուկ. 4:38-39)


Հիսուսի բժշկությունների շարքում ինչո՞վ է առանձնանում Սիմոն Պետրոսի զոքանչի բժշկումը, որին անդրադարձել են երեք ավետարանիչները: Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Սուրբ Ծնունդ. մաս 3-րդ


Հայ եկեղեցում ամեն տարի ինչպե՞ս է հնչում Փրկչի՝ Քրիստոսի ծննդյան ավետիսը:
Այսօրվա աշխարհը, Լուսին ու Մարս հասած 3-րդ հազարամյակի մարդն արդյո՞ք փրկչի կարիք ունի: Շարունակում է մեկնաբանել Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:
 

Սուրբ Ծնունդ. մաս 2-րդ


Հայ եկեղեցում ամեն տարի ինչպե՞ս է հնչում Փրկչի՝ Քրիստոսի ծննդյան ավետիսը:
Այսօրվա աշխարհը, Լուսին ու Մարս հասած 3-րդ հազարամյակի մարդն արդյո՞ք փրկչի կարիք ունի: Շարունակում է մեկնաբանել Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:
 

Սուրբ Ծնունդ. մաս 1-ին


Հայ եկեղեցում ամեն տարի ինչպե՞ս է հնչում Փրկչի՝ Քրիստոսի ծննդյան ավետիսը:
Այսօրվա աշխարհը, Լուսին ու Մարս հասած 3-րդ հազարամյակի մարդն արդյո՞ք փրկչի կարիք ունի: Մեկնաբանում է Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:
 

Փարիսեցին և մաքսավորը (Ղուկ. 18:9-14)


Մի փարիսեցի և մի մաքսավոր տաճարում աղոթքի էին կանգնած: Ինչպե՞ս  է Քրիստոս ներկայացնում այս երկուսի կեցվածքն ու նրանց աղոթքի բովանդակությունը: Այս պատմությամբ ի՞նչ պատգամ է փոխանցում մեզ: Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Ճշմարիտ մեծությունը (Մատթ. 17:22-23, 18:1-5, Մարկ. 9:30-37, Ղուկ. 9:44-48)


Ինչու՞ է Քրիստոս իր աշակերտներին զգուշացնում ասելով՝ մարդու որդին  մատնվելու է մարդկանց ձեռքը: Ինչու՞ է բերում նաև մանուկի օրինակը: Մեկնաբանում է Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը: 

Լեռան քարոզը. Սեր թշնամիների հանդեպ (Մատթ. 5:43-48, Ղուկ. 6:27-36). մաս 2-րդ


Ինչու՞ է Քրիստոս պատգամում սիրել թշնամիներին, օրհնել մեզ անիծողներին, բարություն անել մեզ ատողներին և աղոթել բոլոր նրանց համար, ովքեր չարչարում ու հալածում են մեզ: Շարունակում է մեկնաբանել Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Լեռան քարոզը. Սեր թշնամիների հանդեպ (Մատթ. 5:43-48, Ղուկ. 6:27-36). մաս 1-ին


Ինչու՞ է Քրիստոս պատգամում սիրել թշնամիներին, օրհնել մեզ անիծողներին, բարություն անել մեզ ատողներին և աղոթել բոլոր նրանց համար, ովքեր չարչարում ու հալածում են մեզ: Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:
 

Լեռան քարոզը. Ակն ընդ ական, ատամն ընդ ատաման (Մատթ. 5: 38-42, Ղուկ. 6: 29-30). մաս 1-ին


Աչքի փոխարեն` աչք, ատամի փոխարեն` ատամ հայտնի օրենքին ինչու՞ է Քրիստոս լրացում անում և պատգամում՝ չարին հակառակ չկանգնել և աջ այտին ապտակ ստանալով` ձախն էլ դարձնել: Մեկնաբանում է Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը: 

Լեռան քարոզը. Մի´ երդվիր (Մատթ. 5:33-37). մաս 1-ին


Երդմնազանցության մասին խոսելիս ինչո՞ւ է Քրիստոս պատգամում չերդվել ո՛չ երկնքի, ոչ երկրի, և ո՛չ էլ Երուսաղեմի վրա: Ինչու՞ է դրանք համեմատում Աստծո աթոռի, նրա ոտքերի պատվանդանի և Արքայի քաղաքի հետ: Մեկնաբանում է Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը: