Չքնաղում` Սուրբ Ծնունդին սպասելիս


Չքնաղ գյուղի երեխաները հավաքվել ու անհամբեր սպասում են Սուրբ Ծնունդին: 

Նռնօրհնեք


Տարեմուտի գիշերը հայոց բոլոր եկեղեցիներում խորհրդանշական մի արարողություն է կատարվում՝ նռնօրհնեքը: Կարգը սահմանել է Գարեգին Երկրորդ Ամենայն հայոց հայրապետը, 2015թվականին: Նուռը խորհրդանշում է տարին և նրա յուրաքանչյուր օրը: Ամանորի շեմին մեր եկեղեցու պատգամն է, որ ամենքս գալիք տարվա յուրաքանչյուր օրը ապրենք Աստծո օրհնության ներքո, Աստծո պատվիրանների  համաձայն:

Այսօր տոն է Սուրբ Ծննդյան


«Այսօր տոն է Սուրբ Ծննդյան» շարականը երգելով` Առնակ քահանա Հարությունյանն այցելում է երեխաներին: 

Ուրախության 365 օր


Նոր տարին Սևակ քահանա Սարիբեկյանը համեմատում է ինքնաթիռ նստելու պատրաստության հետ: Անհանգիստ եք, թե ինչ չվերցրեցիք, ում մոռացաք այցելել: «Թռիչքից առաջ ցանկանում ես գրկել այն մարդկանց, որոնց կարող է հետո, հաջորդ տարում չտեսնես: Բոլորը, ովքեր թանկ են քեզ համար, փորձում ես շուրջդ համախմբել: Ովքեր ապրել են այդ զգացողությունը, կարծում եմ կհասկանան` ինչի մասին եմ պատմում»:

Բերքաբեր


Սահմանամերձ Բերքաբեր գյուղի երեխաները համոզված են, որ եթե կրակոցներ էլ լինեն, ամենաապահով տեղը իրենց սիրելի եկեղեցին է` Սբ. Գևորգը: 

Տավուշ գյուղ


Մեր նկարահանող խումբը մեկնել է Տավուշի մարզի Տավուշ գյուղ: «Մեր գյուղի եկեղեցին ուժ է տալիս մեզ ու մեր պահապանն է»,- ասում են գյուղի երեխաները: Անհամբեր սպասում են, թե երբ է վերակառուցվելու և գործելու իրենց Սբ. Աստվածածինը: 

Ջրվեժի Գրիգորը


«Երբ ամբողջ ընտանիքով  ենք  պատարագի մասնակցում, զգացողություններս մի տեսակ ամբողջական են»,- ասում է Ջրվեժի Սբ. Աստվածածին եկեղեցու փոքրիկ դպիր Գրիգորը: 

Տաղանդները՝ տնակում


1988-ի երկրաշարժից անցել է երեսուն տարի: Շատ ընտանիքներ դեռ ապրում են տնակներում: Գյումրեցի Սամվել Գալստյանի տնակի մի անկյունը արվեստանոցն է: Նկարչի արվետանոց հաճախող երեխաները՝ Հոբը, Մկրտիչը, Փաշիկն ու Դավիթը մեզ պատմում են իրենց հոգսերի ու ստեղծագործական ձեռքբերումների մասին: 

Կրթությունը ազատազրկման վայրերում


Կրթության իրավունքը հավասարապես պետք է իրացվի ինչպես ազատության, այնպես էլ` անազատության մեջ: Մասնագետները փաստում են, որ կրթության իրավունքի ապահովումը ազատազրկման վայրերում մեղմում է քրեակատարողական հիմնարկի բացասական ազդեցությունը, նպաստում ազատազրկված մարդու անձնային աճին, օգնում քրեական ենթամշակույթի հաղթահարմանը, իսկ պատժի կրումից հետո առավել հեշտացնում  վերաինտեգրումը հասարակական կյանքին: Կրթության ի՞նչ պահանջ և ի՞նչ պայմաններ կան քրեակատարողական հիմնարկներում: Թեման քննարկում են Արդարադատության նախարարության «Իրավական կրթության և վերականգնողական ծրագրերի իրականացման կենտրոնի» փոխտնօրեն, սոցիոլոգ Գայանե Հովակիմյանը և Մարդու իրավունքների պաշտպանի աշխատակազմի Խոշտանգումների և վատ վերաբերմունքի կանխարգելման վարչության պետ Գոհար Սիմոնյանը:  

Լուսինե Սանթրոսյան


Լուսինե Սանթրոսյանը տիկնիկագործ է:

Բուլիինգը դպրոցական միջավայրում


Աշխարհում յուրաքանչյուր երեք երեխայից մեկը ենթարկվում է բուլիինգի՝ հալածանքի, նվաստացման, ագրեսիայի։ Ինչպիսի՞ վիճակագրություն կա Հայաստանում: Ի՞նչ պատճառներ ունի բուլի վարքագծի դրսևորումը: Դպրոցական միջավայրում բուլիինգի կանխարգելման նպատակով ինչպիսի՞ կրթական և օրենսդրական դաշտ կա Հայաստանում: Ի՞նչ պետք է իմանան ծնողները և ինչպե՞ս կարող է երեխան հակազդել բուլիինգին։ Զրուցում են հոգեբան Արմինե Վահանյանը և Վորլդ Վիժըն Հայաստան կազմակերպության երեխաների պաշտպանության ծրագրի ղեկավար Աիդա Մուրադյանը:

Մագիստրոսական կրթության խնդիրները


Ասպիրանտական կրթության անհաջողությունները փորձագետները հիմնականում պայմանավորում են բուհական կրթության երկրորդ աստիճանի՝ մագիստրատուրայի ձախողմամբ։ Կրթության ոլորտի պատասխանատուները պարբերաբար հայտարարում են մագիստրատուրայի կրթական ծրագրերի և բովանդակության արմատական փոփոխությունների մասին։ Ի՞նչ դեր է կատարում մագիստրատուրան մեր կրթական համակարգում  և ի՞նչ պայմաններ են անհրաժեշտ մագիստրոսական կրթության կայացման համար: Քննարկում են Մասնագիտական կրթության որակի ապահովման ազգային  կենտրոնի տնօրեն Ռուբեն Թոփչյանը և Բրյուսովի անվան լեզվահասարակագիտական համալսարանի պրոֆեսոր Հայկ Պետրոսյանը: