Բուհ, որակ, տնտեսական հեղափոխություն


Երկրի վարչապետը հայտարարել է տնտեսական հեղափոխության մեկնարկի մասին: Հայաստանի բարձրագույն կրթության համակարգը կարո՞ղ է մասնակցել տնտեսական հեղափոխությանը: Ինչպե՞ս են աշխատում կրթության որակի ապահովման մեխանիզմները հայաստանյան բուհերում: Քննարկում են բարձրագույն կրթության փորձագետներ Աննա Գևորգյանը և Քրիստինա Ծատուրյանը:

Աղոթքի ուժը


Ինչպե՞ս կարող է աղոթքը բուժական ազդեցություն թողնել անբուժելի կամ ծանր հիվանդությունների դեպքում: Բժիշկը, հոգեբան և հոգևորականը պատմում են իրենց մասնագիտական փորձից: 

Հին ու նոր կրքեր «Զորաց քարերի» շուրջ


Վերջին ամիսներին Սիսիանում գտնվող «Զորաց քարեր բնակատեղի» պատմամշակութային արգելոցի շուրջ բորբոքված կրքերը չեն հանդարտվում: Հուշարձանը հայտնի է նաև «Քարահունջի աստղադիտարան» անվամբ: Թեժ քննարկումների առիթ են դարձել այստեղ կատարվող պեղումները, որոնք ըստ էության հերքում են հուշարձանի՝ աստղադիտարան լինելու վարկածը:

Թումանյանի հեքիաթները՝ Մալյան թատրոնում


Թումանյանի հեքիաթները Մալյան թատրոնի այցեքարտն է: Ներկայացումն արդեն չորս տասնյակ տարի ապրում է ու շրջում երկրներով: Ինչպես են բեմադրվել Թումանյանի հեքիաթները, ինչ  ճանապարհ են անցել՝ պատմում են մալյանականները: 

Սոցաջակցության ծառայությունների վիճակը մարզերում


Սոցիալական աջակցության համայնքային ի՞նչ ծառայություններ կան Հայաստանի մարզերում, ովքե՞ր են մատուցում այդ ծառայությունները և ի՞նչ կարիքներ ունեն հաշմանդամություն ունեցող երեխաներն ու նրանց ընտանիքները։ 

Սուրբ Կարապետի գանձերը


Մի քանի տարի առաջ Հայոց ցեղասպանության թանգարան-ինստիտուտին ի պահ հանձնվեց Մշո Սուրբ Կարապետ վանքի սպասավոր Մշեցի Հակոբ Դանիելյանի պատմությունը: Օրագրությունը պատմում էր մեծահամբավ վանքի գրավման, թալանի ու ավերման, միաբանության կոտորածի և մի գաղտնիքի մասին: 

Ներառական կրթություն. «Զապորոժեցն» ու «Մերսեդեսը»


Երևանում գործող առնվազն չորս հատուկ դպրոցի շուրջ 130 երեխա 2019թ.-ի սեպտեմբերի 1-ից կտեղափոխվի հանրակրթական դպրոցներ: Ի՞նչ կառուցվածքային փոփոխություններ են ծրագրվում դպրոցներում և համայնքներում, ի՞նչ նոր ինստիտուտներ են ներդրվում և որո՞նք են դրանց գործառույթները: Ինչպե՞ս են համատեղվելու ներառական կրթության նպատակներն ու հայաստանյան իրողությունները:    

Անցնցում ներառման սպասումով


Ըստ ՀՀ կառավարության գործողությունների ծրագրի, 2019թ-ին համընդհանուր ներառման կանցնեն Երևանը,  Շիրակը և Արագածոտնը։ Հատուկ դպրոցները կվերակազմակերպվեն որպես տարածքային մանկավարժահոգեբանական աջակցության կենտրոններ, իսկ այդ դպրոցներում կրթություն  և խնամք ստացող տարբեր խնդիրներով երեխաները կտեղափոխվեն  հանրակրթական դպրոցներ։ Թեև փոփոխությունները սպասելի էին, բայց դպրոցներում խուճապային տրամադրություններ են սկսվել։ Ակնհայտորեն անհանգստություն կա գործընթացի անցնցում ընթացքի վերաբերյալ։ 

Սեմինարներ Հայ եկեղեցու պատմություն դասավանդող ուսուցիչների համար


Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածնի քրիստոնեական դաստիարակության կենտրոնը սեմինար-դասախոսությունների շարք է սկսել Էջմիածնի և Աշտարակի տարածաշրջանների հայ եկեղեցու պատմության ուսուցիչների համար: Ապրիլի 11-ի սեմինարի թեման Հայ առաքելական եկեղեցու դավանանքն էր: 
 

Դսեղ


«Ինչ գիտենք՝ գուցե էս ճամփեքով մի օր Թումանյանն է անցել: Ճանաչենք, մաքուր պահենք ու գնահատենք մեր ունեցածը»: Մեր նկարահանող խումբը Դսեղի երեխաների հետ շրջել է գյուղում: 

Իրական ներառականության սպասումով


Հայաստանում գոյություն ունեցող 1464 դպրոցների ընդամենը 20 տոկոսն է մինչ այժմ իրականացնում ներառական կրթություն: Գնահատվում է, որ գործընթացը դանդաղ է ընթանում: Ինչպե՞ս է մեր հանրությունը ընկալում ներառականությունը և  ինչպե՞ս են դպրոցները պատրաստվում դրան: 

Հայկական կարճամետրաժ կինոն


Հայկական կարճամետրաժ կինոն իսկական դպրոց է: Կինոռեժիսորների մուտքը մեծ կինոընտանիք հաստատվում էր կարճամետրաժով: «Ոսկե ցլիկ», «01-99», «Տժվժիկ», «Տերն ու ծառան», «Ձախորդ Փանոս», «Թթենին». այս կաճամետրաժները երիտասարդ ռեժիսորների առաջին ֆիլմերն էին և մտան հայ կինոյի ոսկե ֆոնդ: