«21»-ի լեգենդը


«Ռուսական տանկերը Բրյուսելի փողոցներում». 1958թ.-ի գարնանը այս վերնագրով էին լույս տեսնում բրյուսելյան թերթերը: Եվրոպացիները ահազդու տեսքի համար «տանկ» էին անվանել խորհրդային նոր մեքենան: Խոսքը լեգենդար «Վոլգա Գազ-21» մակնիշի ավտոմեքենայի  մասին էր: Քսաներորդ դարակեսին հայտնված «Գազ-21»-ը միանգամից իշխանության կամ բարեկեցության խորհրդանիշ դարձավ, իսկ «21» ունենալու երազանքը ավելի երկար ապրեց, քան Խորհրդային Միությունը: 

Ինքնասպանություն. ինչպես կանխարգելել


Աշխարհում տարեկան մոտ մեկ միլիոն մարդ ինքնասպանություն է գործում: Հայաստանում շատ երկրների համեմատ ցուցանիշը բարձր չէ, բայց մտահոգիչ է: 2018թ-ին Հայաստանում տեղի է ունեցել ինքնասպանության 500 փորձ, որից 108-ը`մահացու ելքով: Կանխարգելման ի՞նչ ծրագրեր կան Հայաստանում և որքանով են արդյունավետ:

Կյանքից հեռացել է կոմպոզիտոր Գագիկ Հովունցը


Սեպտեմբերի 1-ին, 89 տարեկանում կյանքից հեռացավ կոմպոզիտոր Գագիկ Հովունցը։ Նա հայտնի էր որպես նոր արվեստի քարոզիչ, նորարարության համար պայքարող մարտիկ:

Սեպտեմբեր` բողոքի ակցիայով


Երեխաների խնամքի և պաշտպանության չորս գիշերօթիկ հաստատություններում գտնվող 260 երեխայից միայն քսանը չեն կարող գտնվել իրենց կենսաբանական ընտանիքներում, մյուս 240-ը աջակցություն ստանալու պարագայում կարող են ապրել իրենց ընտանիքներում։ Պետությունը այդ երեխաների խնամքի համար 2019թ-ի բյուջեից հատկացրել է կես միլիարդ դրամ, որն ըստ փոխնախարարի կբավականացնի 4000 երեխայի ցերեկային ծառայություններ տրամադրելուն։ Նույն վիճակն էր նաև հատուկ դպրոցներում: Ինչպես հայտնի է, այս ուսումնական տարվա սկզբից Երևանի հատուկ դպրոցներում սովորողները, համընդհանուր ներառման անցման շրջանակում, պետք է տեղափոխվեն հանրակրթական դպրոցներ, իսկ հատուկ դպրոցները վերակազմակերպվեն իբրև մանկավարժահոգեբանական աջակցության կենտրոններ։ Սեպտեմբերի երկուսին տեղի ունեցավ առաջին բողոքի ակցիան:

Կրասար


«Կրասարում ձմեռը շատ խիստ է լինում, իսկ մյուս եղանակները` ցուրտ ու անձրևոտ, բայց  դա մեզ չի խանգարում գնալ Թուխ Մանուկ, Պապոնց աղբյուր, կամուրջ…»:

Մահացու երթևեկություն


Վերջին 17 տարում ՀՀ ճանապարհներին զոհվել է այնքան մարդ, որքան Մարալիկ քաղաքի բնակչությունն է: Պատկերավոր համեմատությամբ, ամեն տարի Հայաստանում մեկ մեծ ինքնաթիռ է կործանվում։ Հատկապես մեծ ու ողբերգական պատահարներից հետո ոմանք կոչ են անում խստացնել երթևեկության կանոնների խախտման համար պատիժը, մյուսները կարծում են, որ խնդիրն այդպիսով չի լուծվի։ Ինչպես ե՞ն հիմնավորվում այս տեսակետները տնտեսագետ, վիճակագիր Վահագն Քեշիշյանը և «Քաղաքացու որոշում» կուսակցության գործադիր մարմնի քարտուղար Սուրեն Սահակյանը:

Վոլոդյան ու Լյուդան


Վոլոդյան և Լյուդան միասին են ապրում արդեն 56 տարի: Երեք երեխա ունեն, բոլորն ամուսնացել են, գնացել: Մենակ են ապրում և չեն դժգոհում: 

Սարգիսը և Տատյանան


«Նայում ենք հայելուն ու իրար ենք տեսնում, ես՝ Սաքոյին, Սաքոն՝ ինձ»:

Ախթալա


Ախթալայի երեխաները ճանաչում են իրենց Սբ. Աստվածածին եկեղեցու ամեն անկյուն ու քար: Մեզ պատմում են ավանդազրույցներ ու հրաշապատումներ իրենց սիրելի վայրերի մասին:  

Մենք՝ թվանշային հասարակություն


21-րդ դարը համարվում է թվային քաղաքակրթության դարաշրջան։ Շատ սոցիոլոգներ պնդում են, որ այսպես կոչված թվանշային սերունդը այլ կերպ է զարգանում, ի տարբերություն ավագ սերնդի, որը դժվարությամբ է ենթարկվում թվանշային սոցիալիզացիայի: Ըստ հետազոտողների, թվանշային սերունդը ավելի հանդուրժող է, սոցիալական ցանցերը սովորեցնում են,  որ աշխարհը բազմազան է, սովորեցնում են արձագանքել և սպասել արձագանքների: Ինչպե՞ս են անալոգային հասարակությունները դառնում թվանշային: Զրուցում են մեդիափորձագետ Սամվել Մարտիրոսյանը և Մեդիա նախաձեռնությունների կենտրոնի media.am կայքի խմբագիր Գեղամ Վարդանյանը:

Ինչպիսի՞ն կարող են լինել թանգարանները


Ի՞նչ կարող է սովորել մարդը հայաստանյան թանգարաններում, որքանո՞վ են կրթական ծրագրերը գրավիչ և հասանելի, որքա՞ն հաճախ են թարմացվում ցուցադրությունները և ինչու՞ պետք է այցելուն երկրորդ անգամ մտնի նույն թանգարան:

Մեծահասակների կրթությունը Հայաստանում


Անընդհատ սովորող մարդը չի կարող աշխատանք չունենալ։ Եվրոպական
կրթական համակարգում վերջին երեք տասնամյակում ներդրվել է
շարունակական կամ ցկյանս ուսումնառության հասկացությունը։ Վերջին մի
քանի տարիներին շարունակական կամ հարատև կրթության ծրագրեր
իրականացվում են նաև Հայաստանում։ Որքա՞ն մեծ է
մեծահասակների հետաքրքրությունը կրթության նկատմամբ, ի՞նչ է փոխվում
մարդու և պետության կյանքում շարունակական կրթության շնորհիվ։