Հանրային դատաստան ցմահ ազատազրկվածների նկատմամբ


Օրերս լրատվական դաշտը և սոցիալական մեդիան հեղեղեց ցմահ ազատազրկված անձի հարցը Արդարադատության նախարարության ներման հանձնաժողովում քննելու լուրը, ինչը սկիզբ դրեց «հանրային դատաստանի»: Ինչպե՞ս է ընկալում ցմահ ազատազրկվածին հանրությունը և ո՞վ է որոշում ներել դատապարտյալին՝ հանրությո՞ւնը, պետությո՞ւնը, թե՞ տուժողի իրավահաջորդը: Զրուցում են իրավապաշտպան Վարդան Հարությունյանը և «Նուբարաշեն» և «Արմավիր» ՔԿՀ ցմահ դատապարտյալների հոգևոր սպասավոր Տ. Գրիգոր քահանա Հովհաննիսյանը:    

Նռնօրհնեք


Տարեմուտի գիշերը հայոց բոլոր եկեղեցիներում խորհրդանշական մի արարողություն է կատարվում՝ նռնօրհնեքը: Կարգը սահմանել է Գարեգին Երկրորդ Ամենայն հայոց հայրապետը, 2015թվականին: Նուռը խորհրդանշում է տարին և նրա յուրաքանչյուր օրը: Ամանորի շեմին մեր եկեղեցու պատգամն է, որ ամենքս գալիք տարվա յուրաքանչյուր օրը ապրենք Աստծո օրհնության ներքո, Աստծո պատվիրանների  համաձայն:

Այսօր տոն է Սուրբ Ծննդյան


«Այսօր տոն է Սուրբ Ծննդյան» շարականը երգելով` Առնակ քահանա Հարությունյանն այցելում է երեխաներին: 

Ուրախության 365 օր


Նոր տարին Սևակ քահանա Սարիբեկյանը համեմատում է ինքնաթիռ նստելու պատրաստության հետ: Անհանգիստ եք, թե ինչ չվերցրեցիք, ում մոռացաք այցելել: «Թռիչքից առաջ ցանկանում ես գրկել այն մարդկանց, որոնց կարող է հետո, հաջորդ տարում չտեսնես: Բոլորը, ովքեր թանկ են քեզ համար, փորձում ես շուրջդ համախմբել: Ովքեր ապրել են այդ զգացողությունը, կարծում եմ կհասկանան` ինչի մասին եմ պատմում»:

Ինչպես է փրկվում Մայր տաճարը


Ս․Էջմիածնի մայր տաճարն ամբողջությամբ փակ է։ Հայ, իատալացի և ճապոնացի հետազոտողների եզրակացության համաձայն, տաճարը խիստ վթարային վիճակում է: Տաճարը փլուզումից փրկելու համար այստեղ լայնածավալ վերականգնողական աշխատանքներ են սկսվել: Ինչպե՞ս են ընթանում այդ աշխատանքները և որքա՞ն ժամանակ տաճարը դեռ փակ կմնա: Զրուցում են վերականգնող ճարտարապետ Ամիրան Բադիշյանը և նկարիչ-վերականգնող Աշխեն Պապոյանը: 

Աշխատանքն ազատազրկման վայրերում


Ազատազրկման վայրերում դատապարտյալների տարիների պարապությունը ոչ միայն միջանձնային խնդիրների պատճառ է դառնում, այլ նաև մեծացնում է կրկնահանցագործության վտանգը պատիժը կրելուց հետո: Աշխատանքի ի՞նչ հնարավորություններ կան ազատազրկման վայրերում: 
«Տարբերակի» տաղավարում են «Աջակցություն դատապարտյալներին» հիմնադրամի գլխավոր տնօրեն Մարատ Սևոյանը և ԱՆ Քրեակատարողական ծառայության սոցիալական, հոգեբանական և իրավական աշխատանքների բաժնի պետի տեղակալ Հովհաննես Մարգարյանը։ 
 

Նիգավանցի Համասփյուռ Պողոսյանի վկայությունը


Նիգավան գյուղում ապրող Համասփյուռ Պողոսյանը հայտնվում է առողջական ծանր վիճակի մեջ: Համասփյուռն այսօր վկայում է իր հետ պատահածի մասին, թե ինչպես հրաշքով դուրս եկավ այդ վիճակից: 
 

Ծաղկաշենի ավետարան


Ինչպե՞ս է հրաշագործ Ավետարանը հասել Ծաղկաշեն, ի՞նչ բժշկություններ է կատարել, ի՞նչ են մարդիկ վկայում այդ մասին:

Կրթությունը ազատազրկման վայրերում. օրենք և համագործակցություն


Կրթության խոսույթը քրեակատարողական համակարգում առաջնահերթ չէ: Այդ մասին են վկայում այն բազմաթիվ անհարմարությունները, որոնք առկա են կրթության իրավունքը իրացնել ցանկացող դատապարտյալների կյանքում: Ի՞նչ օրենսդրական մեխանիզմներ կան մեր երկրում ազատազրկվածների կրթության իրավունքի իրացման համար: Ի՞նչ փոփոխություններ են անհրաժեշտ ենթաօրենսդրական ակտերում կրթության իրավունքի ապահովման հնարավորություններն ընդլայնելու համար: Քննարկում են «Էրազմուս+» բարձրագույն կրթության փորձագետ Լուսինե Ֆլջյանը և քրեական արդարադատության փորձագետ Արշակ Գասպարյանը: 

Կրթությունը ազատազրկման վայրերում


Կրթության իրավունքը հավասարապես պետք է իրացվի ինչպես ազատության, այնպես էլ` անազատության մեջ: Մասնագետները փաստում են, որ կրթության իրավունքի ապահովումը ազատազրկման վայրերում մեղմում է քրեակատարողական հիմնարկի բացասական ազդեցությունը, նպաստում ազատազրկված մարդու անձնային աճին, օգնում քրեական ենթամշակույթի հաղթահարմանը, իսկ պատժի կրումից հետո առավել հեշտացնում  վերաինտեգրումը հասարակական կյանքին: Կրթության ի՞նչ պահանջ և ի՞նչ պայմաններ կան քրեակատարողական հիմնարկներում: Թեման քննարկում են Արդարադատության նախարարության «Իրավական կրթության և վերականգնողական ծրագրերի իրականացման կենտրոնի» փոխտնօրեն, սոցիոլոգ Գայանե Հովակիմյանը և Մարդու իրավունքների պաշտպանի աշխատակազմի Խոշտանգումների և վատ վերաբերմունքի կանխարգելման վարչության պետ Գոհար Սիմոնյանը:  

Բուլիինգը դպրոցական միջավայրում


Աշխարհում յուրաքանչյուր երեք երեխայից մեկը ենթարկվում է բուլիինգի՝ հալածանքի, նվաստացման, ագրեսիայի։ Ինչպիսի՞ վիճակագրություն կա Հայաստանում: Ի՞նչ պատճառներ ունի բուլի վարքագծի դրսևորումը: Դպրոցական միջավայրում բուլիինգի կանխարգելման նպատակով ինչպիսի՞ կրթական և օրենսդրական դաշտ կա Հայաստանում: Ի՞նչ պետք է իմանան ծնողները և ինչպե՞ս կարող է երեխան հակազդել բուլիինգին։ Զրուցում են հոգեբան Արմինե Վահանյանը և Վորլդ Վիժըն Հայաստան կազմակերպության երեխաների պաշտպանության ծրագրի ղեկավար Աիդա Մուրադյանը:

Մագիստրոսական կրթության խնդիրները


Ասպիրանտական կրթության անհաջողությունները փորձագետները հիմնականում պայմանավորում են բուհական կրթության երկրորդ աստիճանի՝ մագիստրատուրայի ձախողմամբ։ Կրթության ոլորտի պատասխանատուները պարբերաբար հայտարարում են մագիստրատուրայի կրթական ծրագրերի և բովանդակության արմատական փոփոխությունների մասին։ Ի՞նչ դեր է կատարում մագիստրատուրան մեր կրթական համակարգում  և ի՞նչ պայմաններ են անհրաժեշտ մագիստրոսական կրթության կայացման համար: Քննարկում են Մասնագիտական կրթության որակի ապահովման ազգային  կենտրոնի տնօրեն Ռուբեն Թոփչյանը և Բրյուսովի անվան լեզվահասարակագիտական համալսարանի պրոֆեսոր Հայկ Պետրոսյանը: