Թատերականի նոր ռեֆորմները


Ժամանակի շունչը պետք է մտնի Երևանի թատրոնի և կինոյի պետական ինստիտուտ
ԵԹԿՊԻ-ում սկսվել է մեծ ռեֆորմների շրջան, որպեսզի ԲՈՒՀ-ը ծառայի ժամանակակից պահանջներին։ Ինստիտուտ են հրավիրվել Հայաստանի լավագույն օպերատորները, որոնք ոչ միայն դասավանդում, այլեւ իրենց հետ նկարահանման են տանում ուսանողներին։ Պայմանավորվածություն է ձեռք բերվել հեռուստաընկերություններից մեկի հետ, որպեսզի համատեղ օգտագործեն տաղավարները։ Ուսանողները հնարավորություն ունեն բեմադրել ներկայացումներ։ Զարգացման ո՞ր ճանապարհով է գնում Երևանի թատրոնի և կինոյի պետական ինստիտուտը։
«Արտֆոկուսում» Անահիտ Մարգրայանի հյուրն է ԵԹԿՊԻ-ի ռեկտոր Սառա Նալբանդյանը։

Մեկ պատմվածքի շուրջ․ Պերճ Զեյթունցյան «Յուրաքանչյուր տասից մեկը»


Պերճ Զեյթունցյանն ավելի հայտնի է որպես վիպասան, հայտնի են նաեւ նրա պիեսները։
Սակայն քչերը գիտեն, որ հատկապես ստեղծագործական առաջին տարիներին Զեյթունցյանը գրել է պատմվածքներ։ Զեյթունցյանի 1956թ․ հրատարակած առաջին գիրքը՝ «Նրա առաջին ընկերը» պատմվածքների ժողովածու է։ Դրան հաջոդած 3 գրքերը նույնպես պատմվածքների ժողովածուներ են։

«Զուգահեռ ընթերցումներ»  հաղորդմանը գրականագետներ  Հայկ Համբարձումյանը և  Արքմենիկ Նիկողոսյանը քննարկում են Պերճ Զեյթունցյանի «Յուրաքանչյուր տասից մեկը» պատմվածքը։
 

Ժողովուրդը և կառավարիչները


44-օրյա պատերազմից հետո հասարակությունը ինքն իրեն չի կարողանում վերագտնել։ Պարտությունը, իշխանության զիջողական քաղաքականությունը, դիմադրողականության բացակայությունը բերել է հասարակական ապատիայի։ Հասարակությունը կորցրել է հավատն իր ռեսուրսների նկատմամբ, ինչի հետեւանքով պարտության հետեւանքներն ավելի կործանարար են։ Երբ կորցնում ես հավատը, արդեն պարտված ես։ Ինչպե՞ս ոտքի կանգնել և հաղթահարել պարտվածի հոգեբանությունը, ինչպե՞ս հաղթահարել պառակտումը։ Աննա Սարգսյանը թեման քննարկել է հոգեբան Դավիթ Հայրապետյանի հետ:

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 149-րդ


Ինչպե՞ս հաղթահարել ֆունկցիոնալ անգրագիտությունը

Newmag հրատարակչությունը վերջերս հրատարակել է գործարար Գոռ Կարապետյանի Proակտիվ առաջնորդը գիրքը, որը կոչ է անում համատեղ փնտրել լուծումներ, հաղթահարել ֆունկցիոնալ անգրագիտությունը, բարձրացնել սոցիալական պատասխանատվության և կրթության ցածր մակարդակը։ Հեղինակն ընդգծում է ֆունկցիոնալ առաջնորդության, մենթորության և հոգատարության միջոցով դրական փոփոխություններ առաջ բերելու կարևորությունը։ Տաղավարում Գոռ Կարապետյանն է։
 

Ախթալայի վանքի որմնանկարները


Տեր Հեթում քահանա Թարվերդյանը հրատարակել է Ախթալայի վանքի գանձերը
Կոմիտասի թանգարան-ինստիտուտում տեղի է ունեցել Տեր Հեթում քահանա Թարվերդյանի «Ախթալայի Սուրբ Աստվածածին վանքի որմնանկարները» գրքի շնորհանդեսը: Գիրքը պատմում է վանքի որմնանկարների, հովանավորների ու դրանք կերտած վարպետների մասին: Հայկական եւ համաշխարհային ճարտարապետության և մշակույթի անգին գոհարներից մեկի` Ախթալայի վանական համալիրի Սուրբ Աստվածածին վանքում պահպանված  շուրջ 960 քառակուսի մետր տարածությամբ 800-ամյա որմնանկարներին նվիրված  Տեր Հեթում քահանա Թարվերդյանի աշխատության մասին «Արտֆոկուս»-ի տաղավարում պատմել է հեղինակը: Հաղորդումը վարել է Անահիտ Մարգարյանը:

Եղեգնյա մի սրինգ կտրած. Մ.Մեծարենցի «Ըլլայի, ըլլայի»


Միսաք Մեծարենցի «Նոր տաղեր» ժողովածուի «Ըլլայի, ըլլայի» շարքն ընդգրկում է ընդամենը երեք բանաստեղծություն, սակայն ոչ միայն հայտնի է ու սիրված, այլև տարբեր մեկնաբանությունների է արժանացել: Ինչո՞ւ է հեղինակն այդպիսի շարք առանձնացրել, նրա այլ գործեր չէի՞ն կարող տեղ գտնել այդ շարքում, և ի՞նչ կապ ունի շարքի հետ «Արդի մարդուն Հայր մերը» գործը: Արեւմտահայ բանաստեղծի ստեղծագործությունները քննարկում են գրականագետներ Հայկ Համբարձումյանը և Արքմենիկ Նիկողոսյանը:

Կայացել է «Արփիափայլ և երփնազան Սուրբ Էջմիածին» պատկերագրքի շնորհադեսը


Մայր Աթոռի Ռուբեն Սևակ թանգարանում տեղի է ունեցել «Արփիափայլ և երփնազան Սուրբ Էջմիածին» պատկերագրքի շնորհանդեսը։ Այն ներկայացնում է Մայր տաճարը պատկերող նկարիչների ավելի քան 60 աշխատանք։ Հեղինակը Մայր Աթոռի թանգարանների և արխիվի տնօրեն Ասողիկ աբեղա Կարապետյանն է։ Նա օգտվել է թանգարանների արխիվներից և մասնավոր հավաքածուներից։

Մեկ պատմվածքի շուրջ. Ա. Բակունց «Ալպիական մանուշակ»


Ակսել Բակունցի «Ալպիական մանուշակը» տարբեր կերպ կարելի է հասկանալ ու մեկնաբանել: Արդյո՞ք պատմվածքը գեղեցկության ընկալման մասին է, կամ գուցե հին ու նոր ժամանակների բախմա՞ն, գուցե հեղինակը սոցիալակա՞ն խնդիրներ է բարձրացնում: «Զուգահեռ ընթերցումներ» հաղորդմանը գրականագետներ Հայկ Համբարձումյանը և Արքմենիկ Նիկողոսյանը քննարկում են հայ գրականության ամենահայտնի ու սիրված պատմվածքը:

Լարային քառյակի համերգը


Կկայանա «Ավետիս» լարային քառյակի անդրանիկ համերգը

Մարտի 12-ին Կոմիտասի անվան կամերային երաժշտության տանը տեղի կունենա «Ավետիս» լարային քառյակի դեբյուտային համերգը։ Երաժիշտներից երեքը նվագում են Հայաստանի ազգային ֆիլհարմոնիկ նվագախմբում: Կոնցերտմայստերը Կարմեն Թոսունյանն է, Ֆիլհարմոնիկի ալտերի խմբի կոնցերտմայստերը Հայկ Տեր-Հովհաննիսյանը, Միքայել Նավասարդյանը թավջութակների խմբի երաժիշտ է: Ջութակահար Անուշ Նիկողոսյանը ակտիվ համերգային գործունեություն է ծավալում որպես մենակատար և կամերային կազմերում հանդես եկող երաժիշտ: Ջութակահար Անուշ Նիկողոսյանն ու ալտահար Հայկ Տեր-Հովհաննիսյանը ներկայացրել են իրենց գործունեությունը։

 

Էջմիածնի միաբանությունը մասնակցել է հանգստյան ժամերգության


Մայր Աթոռ սուրբ Էջմիածնի միաբանությունը Սուրբ Գայանե վանքում մասնակցել է հանգստյան ժամերգության։ Մեծ Պահքի ժամանակ Հանգստյան ժամերգությունը տեղի է ունենում ամեն ուրբաթ՝ երեկոյան: Ժամանակին եկեղեցու հայրերը սահմանել են այն որպես օրվա վերջին ժամերգություն, դրա համար էլ կոչվել է հանգստյան:

 

Իրավազուրկ չենք, բայց վտանգված ենք


Լույս է տեսել «Արցախ. վտանգված ժառանգություն» եռալեզու պատկերագիրքը, որը ներառում է 44-օրյա պատերազմի հետևանքով Ադրբեջանի բռնազավթած տարածքներում մնացած հայկական պատմաճարտարապետական ժառանգությունը։ Ադրբեջանը հիմա պետական մակարդակով՝ ծրագրված, ոչնչացնում է հայկական հետքը։ Բավարա՞ր է օգտագործվում գիտնականների աշխատանքը հայ ժողովրդի մշակութային և քաղաքական իրավունքների պաշտպանության գործում՝ ընդդեմ ադրբեջանական հանցագործությունների: Աննա Սարգսյանը թեման քննարկել է Հայկական ճարտարապետությունն ուսումնասիրող հիմնադրամի փոխտնօրեն Րաֆֆի Քորթոշյանի հետ:

 

Մայր Տաճարի վերաօծման եւ Մյուռոնօրհնության արարողությունները տեղի կունենան սեպտեմբերի 28-ին և 29-ին


Գերագույն հոգևոր խորհրդի ընդլայնված կազմով ժողովի մասնակիցներին Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը ուղեկցել է նորոգվող Մայր տաճար։ Արդեն գմբեթի ու որմնանկարների մեծ մասի վերականգնումն ավարտվել է։ Որմնանկարները նախ իջեցրել են պատերից, վերամշակել, վերականգնել ու կրկին տեղադրել։ Հատկապես ուշադրություն են դարձրել ջեռուցման, օդափոխության և ջրահեռացման համակարգերի կառուցմանը։ Առաջիկայում շինարարները պատրաստվում են մարմարե սալերով պատել տաճարի գրեթե 900 քմ մակերեսով հատակը։