Ինքնորոշում` հեղափոխությունից հետո


Հայաստանի անկախացումից ի վեր ինքնիշխանության խոսույթը տարբեր առիթներով արդիականանում է: Հատկապես քաղաքական- հասարակական զարգացումների ու անկումների ֆոնին ինքնիշխանության սահմանի հստակեցումը դառնում է կարևոր և հուզիչ: Թավշյա հեղափոխության հույզերում ինքնորոշված լինելու զգացողությունը կարևոր դեր ուներ: Ի՞նչ հանգրվանի վրա է այսօր քաղաքացու ինքնորոշման և պետության ինքնիշխանության խնդիրը: Քննարկում են մշակութային մարդաբան Աղասի Թադևոսյանը և գրող, կինոդրամատուրգ Վահրամ Մարտիրոսյանը: Զրույցը վարում է Աննա Սարգսյանը:  

Բուհ, որակ, տնտեսական հեղափոխություն


Երկրի վարչապետը հայտարարել է տնտեսական հեղափոխության մեկնարկի մասին: Հայաստանի բարձրագույն կրթության համակարգը կարո՞ղ է մասնակցել տնտեսական հեղափոխությանը: Ինչպե՞ս են աշխատում կրթության որակի ապահովման մեխանիզմները հայաստանյան բուհերում: Քննարկում են բարձրագույն կրթության փորձագետներ Աննա Գևորգյանը և Քրիստինա Ծատուրյանը:

Բարի սամարացու առակը (Ղուկ. 10:29-37). մաս 1-ին


Օրենքի ուսուցչի հարցին՝ ո՞վ է իմ ընկերը, ինչ պատասխան է տալիս Քրիստոս և ինչ է պատգամում: Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Բացվել է գեղանկարիչ Արտեմ Մելիք-Ազարյանցի անհատական ցուցահանդեսը


Երևանի ժամանակակից արվեստի թանգարանում բացվել է գեղանկարիչ Արտեմ Մելիք-Ազարյանցի անհատական ցուցահանդեսը:
 

Բացվել է Լեո Լեո Վարդանյանի ֆոտոցուցահանդեսը


Մայիսի 18-ից հունիսի 3-ը ՀԲԸՄ-ում կգործի նկարիչ Լեո Լեո Վարդանյանի «Իմ լուսամուտից» խորագրով ֆոտոցուցահանդեսը:
 

Հյուրախաղերով Երևանում էր Ստեփանակերտի դրամատիկական թատրոնը


Ստեփանակերտցիները Երևանի պատանի հանդիսատեսի թատրոնում խաղացին Վազգեն Օվյանի «Աշխարհը Լոռվա ձորերում» թատերական ներկայացումը: Հովհաննես Թումանյանի պոեմների ու պատմվածքների հիման վրա գրված «Մեծ լոռեցին» թատերախաղը  50 տարի առաջ՝ գրողի 100-ամյակի առիթով բեմադրել է ՀԽՍՀ ժողովրդական արտիստ Հովհաննես Կարապետյանը: Ներկայացումը վերականգնել է թատրոնի գեղարվեստական ղեկավար Ռուզաննա Խաչատրյանը և այն այսօր Ստեփանակերտի դրամատիկական թատրոնի այցեքարտն է:
 

«Խակ պտուղ». պատերազմն ու նկարչի ճակատագիրը պատկերապատումի լեզվով


Ինչպե՞ս է հնարավոր պատկերապատումի լեզվով և գրաֆիկական նովելի ձևով ներկայացնել ողբերգական պատմություններ, որտե՞ղ է ավարտվում վավերագրությունն ու սկսվում գեղարվեստական հորինվածքը: Ինչպիսի՞ն էր ստեղծագործող անհատի ճակատագիրը ստալինյան բռնապետության մամլիչի տակ և ի՞նչ կորցրեցին նկարիչները սովետական երկրում ապրելով: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է նկարիչ Տիգրան Մանգասարյանի հետ:

Երկնքի արքայությունը նման է… Պահված գանձի, մարգարտի և ուռկանի օրինակները (Մատթ. 13:44-52)


Ինչո՞ւ է Քրիստոս պատմում դաշտում գանձ և մարգարիտ գտած հողատերերի առակը, այդ պատմությունն ի՞նչ զուգահեռներով է կապում երկնքի արքայության հետ: Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը: 

Հրանտի դասերը. գիրը որպես պետություն


Ինչո՞ւ Հրանտ Մաթևոսյանը գեղարվեստական նոր գործեր չէր հրատարակում անկախությունից հետո, ինչպե՞ս անդրադարձավ նրա ստեղծագործության վրա Խորհրդային Միության փլուզումն ու իր հասարակական-քաղաքական գործունեությունը: Ի՞նչ հարաբերություն ունի վեպը պետականաշինության հետ: Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է գրող, հրապարակախոս Գևորգ Տեր-Գաբրիելյանի հետ: 

Բախում և համերաշխություն


Ինչպե՞ս քաղաքացու տոնի օրը արթնանալ որպես քաղաքացի, կամ՝ հերոսամարտի տոնի օրը՝ որպես հերոս: Եվ ամենակարևորը՝ ինչպե՞ս ապրել դրանց հաջորդող օրերին: Հնարավո՞ր է ունենալ արժեքային դավանանքի առումով միատարր, միասնական հասարակություն: Ո՞րն է հասարակական համերաշխությունը: Արժեքների բախման կամ համերաշխության ճանապարհը թեմայի շուրջ զրուցում են ազգագրագետ Մխիթար Գաբրիելյանը և արևելագետ Դավիթ Հովհաննիսյանը: Զրույցը վարում է Աննա Սարգսյանը:  
 

Հին ու նոր կրքեր «Զորաց քարերի» շուրջ


Վերջին ամիսներին Սիսիանում գտնվող «Զորաց քարեր բնակատեղի» պատմամշակութային արգելոցի շուրջ բորբոքված կրքերը չեն հանդարտվում: Հուշարձանը հայտնի է նաև «Քարահունջի աստղադիտարան» անվամբ: Թեժ քննարկումների առիթ են դարձել այստեղ կատարվող պեղումները, որոնք ըստ էության հերքում են հուշարձանի՝ աստղադիտարան լինելու վարկածը:

Մանանեխի հատիկի և թթխմորի օրինակները (Մատթ. 13:31-35, Մարկ. 4:30-34, Ղուկ. 13:18-21)


Ինչպե՞ս  է Քրիստոս մանանեխի հատիկի և թթխմորի մասին պատմող առակներով ներկայացնում Երկնքի արքայությունը: Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը: