Կետը, գիծն ու գույնը` ըստ Վ. Կանդինսկու


Առաջին անգամ հայերեն լույս են տեսել Վասիլի Կանդինսկու «Կետը և գիծը հարթության վրա» և «Նկարչի տեքստը. աստիճաններ» գործերը: Դրանցում ամբողջանում են 20-րդ դարի ամենահայտնի նկարիչներից մեկի գեղագիտական-տեսական հայացքները: Ինչո՞ւ իրավաբան Վ. Կանդինսկին 30 տարեկանում նկարիչ դարձավ, ի՞նչ նորություններ է բերել կերպարվեստ և որքանո՞վ են նրա ուսումնասիրությունները արդիական այսօր: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է արվեստաբան Հայկուհի Սահակյանի հետ:

Ճշմարիտ մեծությունը (Մատթ. 17:22-23, 18:1-5, Մարկ. 9:30-37, Ղուկ. 9:44-48)


Ինչու՞ է Քրիստոս իր աշակերտներին զգուշացնում ասելով՝ մարդու որդին  մատնվելու է մարդկանց ձեռքը: Ինչու՞ է բերում նաև մանուկի օրինակը: Մեկնաբանում է Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը: 

Ամրակայվում են Մայր տաճարի գմբեթակիր մույթերը և կամարները


Ս. Էջմիածնի մայր տաճարի վերականգնման աշխատանքները շարունակվում են մի քանի ուղղությամբ: Աշխատանքների ծանրակշիռ մասը տաճարի ներսում է: Դեկտեմբերի 3-ի դրությամբ ամրակայվում են տաճարի գմբեթակիր մույթերը, թևային և գմբեթակիր կամարները:

Գրքի փառատոնն ու հրատարակչական խնդիրները


Մեկնարկեց «Գրքի երևանյան երկրորդ փառատոնը»: Այն ամփոփում է գրական-գրահրատարակչական տարին և Մշակույթի նախարարության գործունեությունն այս ոլորտում: Ինչո՞ւ և ինչպե՞ս փոխվեց նախարարության քաղաքականությունն այս ոլորտում, ի՞նչ նոր ծրագրեր են իրականացվել և ի՞նչ արդյունքներ կան: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է ՀՀ մշակույթի նախարարության գրական ծրագրերի համակարգող Արմեն Սարգսյանի հետ:

Ռուբեն Քոչարի «Ինքնանկար» ֆիլմի պրեմիերան` «Մոսկվա» կինոթատրոնում


«Մոսկվա» կինոթատրոնում տեղի ունեցավ ռեժիսոր Ռուբեն Քոչարի «Ինքնանկար» ֆիլմի պրեմիերան: 

Նիգավանցի Համասփյուռ Պողոսյանի վկայությունը


Նիգավան գյուղում ապրող Համասփյուռ Պողոսյանը հայտնվում է առողջական ծանր վիճակի մեջ: Համասփյուռն այսօր վկայում է իր հետ պատահածի մասին, թե ինչպես հրաշքով դուրս եկավ այդ վիճակից: 
 

Ծաղկաշենի ավետարան


Ինչպե՞ս է հրաշագործ Ավետարանը հասել Ծաղկաշեն, ի՞նչ բժշկություններ է կատարել, ի՞նչ են մարդիկ վկայում այդ մասին:

Կրթությունը ազատազրկման վայրերում. օրենք և համագործակցություն


Կրթության խոսույթը քրեակատարողական համակարգում առաջնահերթ չէ: Այդ մասին են վկայում այն բազմաթիվ անհարմարությունները, որոնք առկա են կրթության իրավունքը իրացնել ցանկացող դատապարտյալների կյանքում: Ի՞նչ օրենսդրական մեխանիզմներ կան մեր երկրում ազատազրկվածների կրթության իրավունքի իրացման համար: Ի՞նչ փոփոխություններ են անհրաժեշտ ենթաօրենսդրական ակտերում կրթության իրավունքի ապահովման հնարավորություններն ընդլայնելու համար: Քննարկում են «Էրազմուս+» բարձրագույն կրթության փորձագետ Լուսինե Ֆլջյանը և քրեական արդարադատության փորձագետ Արշակ Գասպարյանը: 

Լեռան քարոզը. Սեր թշնամիների հանդեպ (Մատթ. 5:43-48, Ղուկ. 6:27-36). մաս 2-րդ


Ինչու՞ է Քրիստոս պատգամում սիրել թշնամիներին, օրհնել մեզ անիծողներին, բարություն անել մեզ ատողներին և աղոթել բոլոր նրանց համար, ովքեր չարչարում ու հալածում են մեզ: Շարունակում է մեկնաբանել Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Մարիամ Դաշտոյանը և Ալիկ Կոստանյանը «Արարող ձեռքեր» 11-րդ ցուցահանդեսի մասնակիցներն են


Գևորգյան հոգևոր ճեմարանում շարունակվում է «Արարող ձեռքեր» ցուցահանդեսների շարքը: Մարիամ Դաշտոյանն ու Ալիկ Կոստանյանը նախագծի 11-րդ ցուցահանդեսի մասնակիցներն են: 

Դոստոևսկու ազդեցությունը հայ և եվրոպական գրականության վրա


Ֆեոդոր Դոստոևսկու հզոր ազդեցությունը նկատելի է ոչ միայն էքզիստենցիալիզմի, ֆրոյդիզմի և փիլիսոփայական ու հոգեբանական այլ ուղղությունների վրա, այլ նաև հայ ու եվրոպական շատ գրողների: Ի՞նչ է տվել ու տալիս Դոստոևսկու ստեղծագործությունը հայ ու համաշխարհային գրականությանն ու արվեստին, ինչո՞վ է այն արդիական այսօր: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է փիլիսոփայական գիտությունների թեկնածու Դավիթ Մոսինյանի հետ:

Կրթությունը ազատազրկման վայրերում


Կրթության իրավունքը հավասարապես պետք է իրացվի ինչպես ազատության, այնպես էլ` անազատության մեջ: Մասնագետները փաստում են, որ կրթության իրավունքի ապահովումը ազատազրկման վայրերում մեղմում է քրեակատարողական հիմնարկի բացասական ազդեցությունը, նպաստում ազատազրկված մարդու անձնային աճին, օգնում քրեական ենթամշակույթի հաղթահարմանը, իսկ պատժի կրումից հետո առավել հեշտացնում  վերաինտեգրումը հասարակական կյանքին: Կրթության ի՞նչ պահանջ և ի՞նչ պայմաններ կան քրեակատարողական հիմնարկներում: Թեման քննարկում են Արդարադատության նախարարության «Իրավական կրթության և վերականգնողական ծրագրերի իրականացման կենտրոնի» փոխտնօրեն, սոցիոլոգ Գայանե Հովակիմյանը և Մարդու իրավունքների պաշտպանի աշխատակազմի Խոշտանգումների և վատ վերաբերմունքի կանխարգելման վարչության պետ Գոհար Սիմոնյանը: