Խորհրդահայ պոեզիան ազգային զարթոնքից մինչև տագնապներ. Սիլվա Կապուտիկյան


Լրացավ Սիլվա Կապուտիկյանի ծննդյան 100-ամյակը: Ի՞նչ դեր ուներ 1960-1980-ական թվականների խորհրդահայ բանաստեղծությունը ազգային զարթոնքի գործում և ինչպե՞ս ընդունեց անկախությունը: Ինչո՞վ էր պայմանավորված Սիլվա Կապուտիկյանի ստեղծագործության զարգացումը և բանաստեղծուհու հռչակը: Ինչո՞վ է այսօր Կապուտիկյանի պոեզիան հետաքրքիր: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է բան. գիտ. թեկնածու, դոցենտ Աշոտ Տեր-Մինասյանի հետ:

Կոչ ապաշխարության (Ղուկ. 13:1-5)


Ի՞նչ իրադարձություններից հետո է Քրիստոս ապաշխարության կոչ անում ամենքին։ Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը: 

Առաքյալների տոնին Գանձատնից դուրս է բերվել Սուրբ Գեղարդը


Նոյեմբերի 30-ին Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածնում հայոց առաջին լուսավորիչներ Ս. Թադեոս և Ս. Բարդուղիմեոս առաքյալների տոնին պատարագ մատուցվեց Սուրբ Հովհաննես Մկրտիչ և Սուրբ Վարդան մատուռ-մկրտարանում: Գանձատնից դուրս բերվեց համաքրիստոնեական սրբություն համարվող Գեղարդը:

Արվեստի ակտուալությունը և ակտուալության արվեստը


12-ամյա դադարից հետո կրկին լույս ընծայվեց «Ակտուալ արվեստ» ամսագիրը: Ի՞նչ է ակտուալությունը, որքանո՞վ է ակտուալ այդպիսի ամսագրի հրատարակությունն այսօր, ինչպե՞ս է մեր հանրությունն ընկալում մշակութային նոր դիսկուրսի, քննադատական մտածողության անհրաժեշտությունը: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է փիլիսոփայական գիտությունների թեկնածու, ամսագրի խմբագրակազմի անդամ Դավիթ Մոսինյանի հետ:

Հետտրավմատիկ հիշողություն. Ցեղասպանությունից՝ Մարտի մեկ


Ինչպե՞ս ենք որևէ բան հիշում միասին, ինչպես ասում են՝ ազգովի: Ինչպե՞ս է ստեղծվում հավաքական հիշողությունը, հատկապես տրավմատիկ հիշողությունը: Ինչպե՞ս կարող են վարվել հաջորդ սերունդները տրավմայի հիշողության հետ: Հետտրավմատիկ հիշողություն թեմայի շուրջ զրուցում են ազգագրագետ Գայանե Շագոյանը և պատմաբան Գայանե Այվազյանը: Զրույցը վարում է Աննա Սարգսյանը:

Գիտնականի խնդիրը պետության խնդիրը չէ


Գիտության ո՞ր ոլորտներն են առավել աշխույժ այսօր Հայաստանում։ Ի՞նչ պայմաններում են աշխատում երիտասարդ գիտնականները և ինչպե՞ս են միջոցներ հայթայթում հետազոտություններ անելու համար։ Արդյո՞ք մեր երկրում ստեղծված գիտական ու հետազոտական տվյալները ծառայում են գործնական նպատակների։

«Խնդրե՛ք և կտրվի ձեզ, փնտրե՛ք և կգտնեք» (Մատթ. 7:7-11, Ղուկ.11:5-13)


Ինչո՞ւ է Քրիստոս պատգամում անձանձրույթ ու անդադար աղոթել Աստծուն: Ի՞նչ զուգահեռներ է անցկացնում հայրերի և Աստծո միջև: Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Հոբելյանական համերգ՝ նվիրված Կոմիտասի անվան լարային քառյակի հիմնադրման 95-ամյակին


Աշխարհի հնագույն գործող լարային քառյակներից մեկը՝ Կոմիտասի անվան կվարտետն արդեն 95 տարեկան է։

Մաթևոսյանական կենտրոնի սպասումով


«Հրանտ Մաթևոսյան» մշակութային կենտրոն-թանգարանի շենքը թեև վաղուց կառուցվել է, սակայն բացումը հետաձգվում է: Ինչու՞ է ձգձգվում մշակութային կենտրոնի գործարկումը: Ի՞նչ հայեցակարգ ունի կենտրոնը, ինչպե՞ս կարող է անդարադառնալ մեր գրական-մշակութային կյանքի վրա այդպիսի կենտրոն-թանգարանի աշխատանքը: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է «Հրանտ Մաթևոսյան» մշակութային հիմնադրամի տնօրեն Դավիթ Մաթևոսյանի հետ:

Գիտության համար դարձյալ փող չկա


2020թю-ի ՀՀ պետական բյուջեում գիտության ընդհանուր ֆինանսավորումը դարձյալ չի ավելանա: Այս  փաստը հարուցել է երիտասարդ գիտնականների վրդովմունքը: Գիտության ֆինանսավորման ցուցանիշով Հայաստանը տարածաշրջանում զբաղեցնում է վերջին տեղը։ 

Կրթական ռեֆորմների արդյունքներն ու հետևանքները


Անկախությունից հետո քաղաքականություն մշակող և իրականացնող բոլոր կառավարությունները հայտարարել են, որ կրթության համակարգը մեր կարևորագույն մարտահրավերն է։ Ով ինչպես է ընդունել այդ մարտահրավերը: Որո՞նք են կրթական ռեֆորմների արդյունքներն ու հետևանքները ուսուցիչների և սովորողների համար: Քննարկում են Երևանի թիվ 198 ավագ դպրոցի տնօրեն Արտաշես Թորոսյանը և «Պարադիգմա» կրթական հիմնադրամի համահիմնադիր Նարեկ Մանուկյանը: Զրույցը վարում է Աննա Սարգսյանը: 
  
 

Կորուսյալ արվեստ` 20-րդ դարի հայ նշանավոր ճարտարապետների գրաֆիկական աշխատանքները


Թամանյանի անվան ճարտարապետության ազգային թանգարան-ինստիտուտում բացվեց «Կորուսյալ արվեստ. Ճարտարապետական գրաֆիկա» խորագրով ցուցահանդես: Ներկայացվեցին 20-րդ դարի հայ նշանավոր ճարտարապետների գրաֆիկական աշխատանքներ, որոնք պահվում են թանգարանի պահոցներում: