Առաջին թուղթը թեսաղոնիկեցիներին (1:4-10)


Ի՞նչ է նշանակում եկեղեցի, ի՞նչ է նշանակում ապրել նեղության մեջ՝ Սուրբ Հոգու ուրախությամբ: Պողոս առաքյալի՝ թեսաղոնիկեցիներին ուղղված առաջին թղթի 1:4-10 հատվածը մեկնում է Առնակ քահանա Հարությունյանը:

Ֆրանսահայ գրականություն


Ֆրանսահայ գրականությունն, իր հայտնի անուններով՝ Շահան Շահնուր, Զարեհ Որբունի,  Վազգեն Շուշանյան, Նիկողոս Սարաֆյան և այլք, տարբերվում է հայկակական այլ համայքներում ձևավորված գրականությունից: Ֆրանսահայ գրողները հակադրվելով սփյուռքի ավանդական թեմաներին՝ իրենց ստեղծագործություններով բերում են իրականության ընկալման ու արտացոլման այլ եղանակներ, պատմական անցյալի նկատմամբ նոր վերաբերմունք: Ինչպե՞ս է ձևավորվել գրական այս շարժումը, ի՞նչ առանձնահատկություններ ունի ֆրանսահայ գրականութունն ընդհանրապես: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է գրող, գրականագետ, Գրիգոր Պըլտյանի հետ:

Առաջին թուղթը թեսաղոնիկեցիներին (1:1-3)


Պողոս առաքյալի` թեսաղոնիկեցիներին ուղղված առաջին նամակի 1:1-3 հատվածը մեկնում է Առնակ քահանա Հարությունյանը:

Հայ օպերան և օպերային արվեստի զարգացման արդի միտումները


Արդի աշխարհում, ժամանցի ու զվարճանքի միջոցների բազմազանության մեջ, գնալով դժվարանում է օպերային արվեստի նկատմամբ հետաքրքրություն առաջացնելն ու պահելը: Արտասահմանյան հայտնի թատրոններում վաղուց արդեն այլ խայծեր ու միջոցներ են օգտագործում հանդիսատեսին թատրոն բերելու համար.

Սերգեյ Թովմասյան


Դերասան Սերգեյ Թովմասյանը սոճու փայտից պատկերներ է ստանում, որոնք կարծես շնչում են ու շարժման մեջ են: Թեմաները հայկական են ու համամարդկային: «Ես ավելի շատ սիրում եմ հայկական թեմատիկան իմ գործերում, որովհետև իմ արմատներն այստեղ են, ոչ մի այլ տեղում ես չեմ կարող այսպիսի գործեր ստեղծել»,- ասում է Սերգեյը:

Պողոսը՝ հեթանոսների առաքյալ


Ինչո՞ւ է Պողոսը համարվում հեթանոսների առաքյալ: Ի՞նչ գործունեություն է ծավալել քրիստոնյա դառնալուց հետո: Ի՞նչ է նշանակում լինել առաքյալ: Պողոս առաքյալի կյանքի ու գործունեության մասին շարուանկում է պատմել Առնակ քահանա Հարությունյանը:
 

 

Տայքի հոգևոր-մշակութային ժառանգության յուրացումը


Վրաց գիտնականների պնդումների համաձայն, Մեծ Հայքի 14-րդ նահանգը՝ Տայքը, մշտապես բնակեցված է եղել էթնիկ վրացիներով, իսկ հայերը եղել են վերաբնակիչներ: Վրացագիտության այս տեսակետի հիման վրա վրացական կողմը հավակնություններ ունի պատմական Տայքի ոչ միայն կրոնական և աշխարհիկ ճարտարապետական շինությունների, այլ նաև հոգևոր-մշակութային ձեռքբերումների նկատմամբ: Տայքի՝ ներկայիս Թուրքիայի տարածքում գտնվող ճարտարապետական շատ կառույցներ, ըստ վերջին ժամանակներում տեղադրված ցուցանակների, վրացական են և այնտեղ ուսումնասիրություններ և վերականգնման աշխատանքներ իրականացնում է նաև վրացական կողմը: Տայքի ճարտարապետութ

Սողոսի դարձը


Երբ մոտեցավ Դամասկոսին, հանկարծակի նրա շուրջը երինքից մի լույս փայլատակեց: Եվ երբ գետին ընկավ, լսեց մի ձայն, որ իրեն ասում էր. «Սավու՜ղ, Սավու՜ղ, ինչու՞ ես հալածում ինձ»: Եվ նա ասաց. «Ո՞վ ես դու, Տեր»: Եվ ձայնն ասաց. «Ես Հիսուսն եմ, որին դու հալածում ես: Ոտքի կանգնիր և այդ քաղաքը մտիր, ու քեզ կասվի, թե դու ինչ պետք է անես»: 
Ո՞վ էր Սողոսը, ինչու՞ էր հալածում քրիստոնյաներին, ինչպե՞ս դարձի եկավ: 
Պողոս առաքյալի կյանքին է անդրադառնում Առնակ քահանա Հարությունյանը: 
 

 

Տ. Շավարշ քահանա Սիմոնյան


«Աղոթքը երջանկության միակ ճանապարհն է: Որտեղ աղոթք կա, այնտեղ եկեղեցին շնչում է ու ապրում»: Մեր նկարահանող խումբը մեկնել է Դիլիջան, հյուրընկալվել տեղի հոգևոր հովիվ Տ. Շավարշ քահանա Սիմոնյանին: 

հյուրը՝ Վանուհի Թովմասյան


«Ես անպայման ԼԵՌ պիտի լինեի դիմանալու համար այս ամեն տեսակ գլխիս ոռնացող քամիներին ու փոթորիկներին…»,- այսպես էր Լեռ Կամսարը խորհրդածում իր գրական անվան մասին: «Օր 6-րդ» հաղորդաշարի տաղավարում հյուրընկալել ենք Լեռ Կամսարի թոռնուհուն՝ Վանուհի Թովմասյանին, որը մեկը մյուսի ետևից ընթերցողի սեղանին է դնում Լեռ կամսարի թողած անտիպ ժառանգությունը և հնարավորությոն տալիս նոր լույսի ներքո բացահատելու գրողին ու նրա ժամանակը: 
 

 

Գրքի երևանյան փառատոն


Երևանում մեկնարկեց Գրքի երևանյան առաջին փառատոնը, որի նպատակն է հայ ժամանակակից գրականության հանրայնացումը,  նոր հրատարակությունների ներկայացումը, գրող-հրատարակիչ, գրող-ընթերցող կապերի խթանումը: Այս խնդիրները մշտապես քննարկվում են գրական-հրատարակչական շրջանակներում, սակայն տարիներ շարունակ շատ հարցեր այդպես էլ չեն լուծվում: Ինչպե՞ս փառատոնը կնպաստի այդ խնդիրների լուծմանը, որքանո՞վ է փառատոնային ձևաչափը հարմար գրականության ներկայացման համար, ո՞վ և ինչպե՞ս պետք է հանրայնացնի գիրքը: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է Մշակույթի նախարարության գրական ծրագրերի համակարգող Արմեն Սա

Երեխայի մասնավոր կյանքի իրավունքը


Երեխայի մասնավոր կյանքի անձեռնմխելիության և պաշտպանության օրենսդրական դրույթների, երեխայի արժանապատվության ոտնահարման և դրա հետևանքով առաջացած հուզական ոլորտի խախտումների, ընտանեկան կյանքի հրապարակային քննարկման հետևանքների մասին զրուցում են հոգեբան Հրաչյա Ամիրյանը և «Վորլդ Վիժըն Հայաստան» կազմակերպության երեխաների պաշտպանության ծրագրերի տնօրեն Աիդա Մուրադյանը: