Մեդիան և երեխաները. մաս 1-ինԵրեխաների համար մեդիագրագիտության կարևորության մասին խոսում է «Մեդիա նախաձեռնությունների կենտրոնի» փորձագետ Լուսինե Գրիգորյանը: |
|
Պատերազմը և երեխաները. մաս 8-րդՀետպատերազմյան շրջանում դեռահասների հոգեբանական առանձնահատկությունների մասին խոսում է հոգեբան Անուշ Ալեքսանյանը: |
|
Պատերազմը և երեխաները. մաս 7-րդ2021թ. Նոր տարին և երեխաները. ետպատերազմական առաջին Նոր տարվա հետ կապված առանձնահատկությունների մասին խոսում է հոգեբան Անուշ Ալեքսանյանը: |
|
Պատերազմը և երեխաները. մաս 6-րդՊատերազմի թեմայով երեխաների հետ զրուցելու նրբությունների մասին խորհուրդներ է տալիս հոգեբան Իրինա Խանամիրյանը: |
|
Պատերազմը և երեխաները. մաս 5-րդՊատերազմի թեմայով երեխաների հետ զրուցելու նրբությունների մասին խորհուրդներ է տալիս հոգեբան Իրինա Խանամիրյանը: |
|
Պատերազմը և երեխաները. մաս 4-րդԵրեխաների հետ պատերազմի մասին խոսելու նրբությունների մասին խորհուրդներ է տալիս հոգեբան Անուշ Ալեքսանյանը։ |
|
Պատերազմը և երեխաները. մաս 3-րդՊատերազմի ժամանակ հարազատ կորցրած երեխաների հնարավոր վարքագծի, հոգեվիճակի և այդ երեխաների հետ մեծերի կողմից անհրաժեշտ աշխատանքի մասին խոսում է հոգեբան Անուշ Ալեքսանյանը։ |
|
Պատերազմը և երեխաները. մաս 2-րդԻնչպե՞ս պետք է շփվել պատերազմական գործողությունների վայրերից տարհանված երեխաների հետ: Խորհուրդներ մասնագետից: |
|
Պատերազմը և երեխաները. մաս 1-ինՊատերազմի ժամանակ ի՞նչ է կատարվում երեխաների աշխարհում, երբ երկրի, հայրենի տան, հեռու ու մոտիկ հարազատների անվտանգությունը խաթարված է: Ինչպե՞ս պետք է շփվել երեխաների հետ, ինչպե՞ս խոսել պատերազմի մասին կամ պե՞տք է արդյոք խոսել։ Խորհուրդներ մասնագետից: |
|
Իմ առաջին գիրքըԱնտուան դը Սենտ Էկզյուպերին իր առաջին գիրքը գրել և նկարազարդել է քսանինը տարեկանում, Ջաննի Ռոդարին՝ քսանմեկ տարեկանում, Հովհաննես Թումանյանը՝ տասներկու: Արդեն պատրաստ է նաև մեր ժամանակակից Արամ Պետրոսյանի առաաջին պատկերազարդը: |