Մեդիան և երեխաները. մաս 1-ին


Երեխաների համար մեդիագրագիտության կարևորության մասին խոսում է «Մեդիա նախաձեռնությունների կենտրոնի» փորձագետ Լուսինե Գրիգորյանը:

Պատերազմը և երեխաները. մաս 8-րդ


Հետպատերազմյան շրջանում դեռահասների հոգեբանական առանձնահատկությունների մասին խոսում է հոգեբան Անուշ Ալեքսանյանը:

Պատերազմը և երեխաները. մաս 7-րդ


2021թ. Նոր տարին և երեխաները. ետպատերազմական առաջին Նոր տարվա հետ կապված առանձնահատկությունների մասին խոսում է հոգեբան Անուշ Ալեքսանյանը:

Պատերազմը և երեխաները. մաս 6-րդ


Պատերազմի թեմայով երեխաների հետ զրուցելու նրբությունների մասին խորհուրդներ է տալիս հոգեբան Իրինա Խանամիրյանը:

Պատերազմը և երեխաները. մաս 5-րդ


Պատերազմի թեմայով երեխաների հետ զրուցելու նրբությունների մասին խորհուրդներ է տալիս հոգեբան Իրինա Խանամիրյանը:

Պատերազմը և երեխաները. մաս 4-րդ


Երեխաների հետ պատերազմի մասին խոսելու նրբությունների մասին խորհուրդներ է տալիս հոգեբան Անուշ Ալեքսանյանը։

Պատերազմը և երեխաները. մաս 3-րդ


Պատերազմի ժամանակ հարազատ կորցրած երեխաների հնարավոր վարքագծի, հոգեվիճակի և այդ երեխաների հետ մեծերի կողմից անհրաժեշտ աշխատանքի մասին խոսում է հոգեբան Անուշ Ալեքսանյանը։

Պատերազմը և երեխաները. մաս 2-րդ


Ինչպե՞ս պետք է շփվել պատերազմական գործողությունների վայրերից տարհանված երեխաների հետ: Խորհուրդներ մասնագետից:

Պատերազմը և երեխաները. մաս 1-ին


Պատերազմի ժամանակ ի՞նչ է կատարվում երեխաների աշխարհում, երբ երկրի, հայրենի տան, հեռու ու մոտիկ հարազատների անվտանգությունը խաթարված է: Ինչպե՞ս պետք է շփվել երեխաների հետ, ինչպե՞ս խոսել պատերազմի մասին կամ պե՞տք է արդյոք խոսել։ Խորհուրդներ մասնագետից:

 
Alt

Իմ առաջին գիրքը


Անտուան դը Սենտ Էկզյուպերին իր առաջին գիրքը գրել և նկարազարդել է քսանինը տարեկանում, Ջաննի Ռոդարին՝ քսանմեկ տարեկանում, Հովհաննես Թումանյանը՝ տասներկու: Արդեն պատրաստ է նաև մեր ժամանակակից Արամ Պետրոսյանի առաաջին պատկերազարդը: