Գրականագետներ Հայկ Համբարձումյանն ու Արքմենիկ Նիկողոսյանը բանավիճում են հայ դասական ու համաշխարհային գրականության ամենահայտնի, սիրված, միաժամանակ, վիճահարույց ստեղծագործությունների շուրջ: Յուրաքանչյուր քննարկում նվիրված է մեկ գրական երկի, գրականագետների բանավեճը ներկայացնում է դրա ավանդական ու նորովի ընկալման  հնարավորությունները:

Ինչի՞ց է խուսափում հայ ընթերցողը


Մշտապես խոսվում է ընթերցողների գրական ճաշակի ու պահանջների մասին, սակայն գրեթե երբեք չի խոսվում, թե ինչ չի՛ ցանկանում տեսնել գրականության մեջ հայ ընթերցողը, ինչից է խուսափում և ինչու: Բանավիճում են գրականագետներ Հայկ Համբարձումյանն ու Արքմենիկ Նիկողոսյանը:

Աշխատանքի վայելքն ու ծանրությունը գրականության մեջ


Հայ ժողովրդական բանահյուսության և գրականության մեջ լայնորեն իրացվում է աշխատանքի թեման: Եթե ժողովրդական երգերում ու խաղիկներում չարքաշ աշխատանքը փոքր-ինչ իդեալականացվում է և կան փառաբանական երանգներ, ապա գրականության մեջ, հատկապես, քաղաքային-բանվորական աշխատանքի պատկերներում գերակշռում են սոցիալական անարդարության, աշխատածը չվայելելու, աշխատավորի ծանր վիճակի մոտիվները: Թեմայի շուրջ բանավիճում են գրականագետներ Հայկ Համբարձումյանն ու Արքմենիկ Նիկողոսյանը:

Եղեռնագրականություն


Հայոց ցեղասպանության թեմայով մեծածավալ գիտական ու գեղարվեստական գրականություն է ստեղծվել աշխարհում: Այդ գրականության միայն մատենագիտական ցանկը մի ամբողջ հատոր կարող է կազմել: Այդուհանդերձ, հատկապես գեղարվեստական գրականության վերաբերյալ մեր իմացությունն ու տեղեկացվածությունը սահմանափակվում են մի քանի գործերով: Ինչո՞ւ լավ չգիտենք, այսպես կոչված, եղեռնագրականությունը և ի՞նչ կարևոր գործեր կան, որ հանիրավի դուրս են մնում ուշադրությունից: Բանավիճում են գրականագետներ Հայկ Համբարձումյանն ու Արքմենիկ Նիկողոսյանը:

Համո ոսկեբերան Սահյան


Ինչո՞ւ է այդքան սիրված Համո Սահյանի բանաստեղծությունները: Ո՞րն է նրա ստեղծագործության նկատմամբ չմարող հետաքրքրության գաղտնիքը: Ինչպե՞ս գրել մարդու, բնության, հայրենիքի, սիրո մասին այնպես, որ ընթերցողն անընդհատ վերադառնա, ընթերցի ու ներշնչվի: Բանավիճում են գրականագետներ Հայկ Համբարձումյանն ու Արքմենիկ Նիկողոսյանը:

Արգելված հայ գրականություն


19-րդ դարում հայ գրականությունը ենթարկվում էր ցարական և օսմանյան գրաքննիչների միջամտությանը: Խորհրդային շրջանի հայ գրողներին նույնպես մշտապես ուղեկցում էր գրաքննիչի ուղղակի և անտեսանելի ներկայությունը: Բայց կան նաև արգելված գրքեր: Ի՞նչ գրքեր են արգելվել մեզանում և ինչու՞: Արդյո՞ք դա պայմանավորված է եղել միայն «չինովնիկական միջամտությամբ»: Բանավիճում են գրականագետներ Հայկ Համբարձումյանն ու Արքմենիկ Նիկողոսյանը:

Հիսուս Քրիստոս հայ գրականության մեջ


Քրիստոսի երկրային կյանքի ավետարանական դրվագները, նրա խոսքը, խաչելությունն ու հարությունը հայ ու համաշխարհային գրականության ու արվեստի մեջ ամենաբազմազան ընթերցումների են ենթարկվել: Ինչպե՞ս և ինչու՞ են գրողներն անդրադառնում Փրկչի կերպարին, ի՞նչ խորհուրդներ են գտնում ու ներկայացնում: Զրուցում են գրականագետներ Հայկ Համբարձումյանն ու Արքմենիկ Նիկողոսյանը:

Արևմտահայ գրականության ընթերցման խութերը


Արևմտահայ, ինչպես և սփյուռքահայ գրականության ընթերցումը Հայաստանում մեծ ընդգրկում չունի: Ինչպե՞ս լուծել ընթերցման, տարածման, նորովի ուսումնասիրությունների հետ կապված խնդիրները: Բանավիճում են գրականագետներ Հայկ Համբարձումյանն ու Արքմենիկ Նիկողոսյանը:

Պոեզիան այսօր


Քնարերգությունը, պոեզիան բոլոր ժամանակներում սիրելի ու ընթերցելի է եղել: Տպավորություն կա, որ վերջին տարիներին ընթերցողներն ավելի շատ նախընտրում են արձակ գործեր, հատկապես, վեպեր: Գրականագետներ Հայկ Համբարձումյանն ու Արքմենիկ Նիկողոսյանը բանավիճում են պոեզիայի ընթերցման դժվարությունների, անհրաժեշտության ու նշանակության մասին:

Տխրադալուկ Աստղիկից մինչև Նավզիկե


Չարենցի կյանքում հայտնված յուրաքանչյուր կին «նշանավորվել է» նաև բանաստեղծական իրացումներով: Չարենցի սերերն ինչպե՞ս են ազդել նրա ստեղծագործական ընթացքի վրա: Բանավիճում են գրականագետներ Հայկ Համբարձումյանն ու Արքմենիկ Նիկողոսյանը:

Հայ արձակի նշանավոր կանայք


Առանց կանանց ներկայության անհնար է պատկերացնել համաշխարհային գրականությունը: Ովքե՞ր են հայ արձակի նշանավոր կանայք, ինչո՞վ են նրանք առանձնանում, ինչո՞վ են սիրելի: Բանավիճում են գրականագետներ Հայկ Համբարձումյանն ու Արքմենիկ Նիկողոսյանը:

Դռները բացեք, գարուն է գալիս


Գարնան թեման և հարակից մոտիվները ամենահաճախ կիրառվողներից են հայ և համաշխարհային պոեզիայում: Ընդ որում, գարունը ոչ միայն տարվա եղանակ է բանաստեղծության մեջ, այլև պատկերային, խորհրդանշական, հոգեբանական ընդհանրացումների մի ամբողջ համակարգ: Հայ գրականության մեջ գարնան մոտիվաշարի իրացման առանձնահատկությունների մասին բանավիճում են գրականագետներ Հայկ Համբարձումյանն ու Արքմենիկ Նիկողոսյանը:

Անգյուղ գրականություն


1990-ականների վերջից նկատելի է գյուղի կյանքի պատկերների աստիճանական դուրս մղումը մեր գրականությունից: Ինչո՞ւ է այդպես, ի՞նչ հանգամանքներ բերեցին դրան: «Զուգահեռ ընթերցումներ»-ի շրջանակում անգյուղ գրականության թեման քննարկում են գրականագետներ Հայկ Համբարձումյանն ու Արքմենիկ Նիկողոսյանը: