Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 207-րդ


«Արի» արշավական ակումբի հիմնադիր Աստղիկ Հարությունյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է դեպի լեռներ, ձորեր ու դաշտեր արշավների ընթացքում երեխաներին մատուցվող գիտելիքները, հայրենի բնությանյան ճանաչողության և ինքնաճանաչումի կարևորությունը։

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 206-րդ


Գիտության նորարարության և կրթության կենտրոնի ուսնակ հետազոտող Նանե Հախվերդյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է հայ ուսանողների թիմի հաղթանակը Միացյալ Նահանգներում տեղի ունեցած ԱԹՍ-ներին նվիրված կոնֆերանս մրցույթում, խոսել Հայաստանում գիտական միջավայրի բարելավման անհրաժեշտության մասին։

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 205-րդ


Ուսուցիչ, դասախոս Արսեն Վարդանյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է ուսուցչի մասնագիտության նկատմամբ հանրության վերաբերմունքի փոփոխման խնդիրներն ու ուսուցչի հեղինակությունը բարձրացնելու առաջնահերթ քայլերը:

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 204-րդ


Սոցիոլոգ, հետազոտող Մարինա Գալստյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է քաղաքացիական կրթության առանձնահատկությունները, քաղաքացիական ու քաղաքական որոշումների կայացման գործում երիտասարդության ներգրավվածության կարևորությունը։

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 203-րդ


«405» կրթական դաշինքի գլխավոր գործադիր տնօրեն Շամամ Գևորգյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է ոլորտի յոթ գլխավոր դերակատարների, ապագայի համատեղ տեսլականի, առաքելության և առաջիկա անելիքների մասին։

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 202-րդ


մանկավարժ, լոգոպեդ, Քրիստինա Խառատյան, Հովհաննես Երանյան, վաղ միջամտություն, ներառական կրթություն, հավասար հնարավորություններ, լոգոպեդական թերապիա, երեխաների զարգացում, կրթական միջավայր, հատուկ կրթական կարիքներ, խոսքի զարգացում, մասնագիտական մոտեցում, կրթական հավասարություն, հասարակության ներառականություն

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 201-րդ


ԵՊՀ մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոնի դոցենտ Լուսինե Հայրապետյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է հանրակրթության ամենամեծ խնդիրներից մեկը՝ ուսուցիչների պակասը, և այն մեղմելու գործում իրենց կենտրոնի դերակատարությունը։

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 200-րդ


Հովհաննես Երանյանը ՀՊՄՀ բանասիրական ֆակուլտետի դեկան Աշոտ Գալստյանի հետ քննարկել է իր և Թամարա Թովմասյանի կազմած մայրենիի դասագրքերի, բառարանի, ուսուցչի ուսումնամեթոդական ձեռնարկների բովանդակությունը, դրանցում տեղ գտած տեխնոլոգիական նորարությունները։

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 199-րդ


«Դիզակ Արտ» մշակութային կրթական կենտրոնի համահիմնադիր Երազիկ Հայրիյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է բռնի տեղահանված արցախցի երեխաների գեղագիտական կրթության, Արցախի բարբառի և ոչ նյութական մշակութային ժառանգության պահպանության խնդիրները։

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 198-րդ


Հերոսների վերականգնողական քաղաք․ Հոգեկան առաղջության կենտրոնի հիմնադիր Սուրեն Արեենցի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է կրթական այն ծրագրերը, որոնք իրականցվում են կենտրոնում, առողջապական ծառայություններին զուգահեռ։

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 197-րդ


Հաղորդավար, դերասանուհի Անի Զաքարյանի հետ Հովհաննես Եսայանը զրուցել է հայերեն բանավոր խոսքի անաղարտության կարևորության, այդ գործում նրա ջանքերի՝ «Հայի բառարանի» և «Հայուհի մը» կրթական հարթակի մասին։

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 196-րդ


«Մի անգամ դպրոցում» ֆիլմի սցենարի հեղինակ և դպրոցականների «Իմ իսկական հերոսը» շարադրությունների համահայաստանյան մրցույթի ժյուրիի անդամ Նարեկ Ավագյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է կինոնկարի պատգամներն ու մրցույթի հաղթողների պատկերացումները հերոսի և հերոսության վերաբերյալ։