Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 207-րդ


«Արի» արշավական ակումբի հիմնադիր Աստղիկ Հարությունյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է դեպի լեռներ, ձորեր ու դաշտեր արշավների ընթացքում երեխաներին մատուցվող գիտելիքները, հայրենի բնությանյան ճանաչողության և ինքնաճանաչումի կարևորությունը։

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 206-րդ


Գիտության նորարարության և կրթության կենտրոնի ուսնակ հետազոտող Նանե Հախվերդյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է հայ ուսանողների թիմի հաղթանակը Միացյալ Նահանգներում տեղի ունեցած ԱԹՍ-ներին նվիրված կոնֆերանս մրցույթում, խոսել Հայաստանում գիտական միջավայրի բարելավման անհրաժեշտության մասին։

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 205-րդ


Ուսուցիչ, դասախոս Արսեն Վարդանյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է ուսուցչի մասնագիտության նկատմամբ հանրության վերաբերմունքի փոփոխման խնդիրներն ու ուսուցչի հեղինակությունը բարձրացնելու առաջնահերթ քայլերը:

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 204-րդ


Սոցիոլոգ, հետազոտող Մարինա Գալստյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է քաղաքացիական կրթության առանձնահատկությունները, քաղաքացիական ու քաղաքական որոշումների կայացման գործում երիտասարդության ներգրավվածության կարևորությունը։

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 203-րդ


«405» կրթական դաշինքի գլխավոր գործադիր տնօրեն Շամամ Գևորգյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է ոլորտի յոթ գլխավոր դերակատարների, ապագայի համատեղ տեսլականի, առաքելության և առաջիկա անելիքների մասին։

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 202-րդ


մանկավարժ, լոգոպեդ, Քրիստինա Խառատյան, Հովհաննես Երանյան, վաղ միջամտություն, ներառական կրթություն, հավասար հնարավորություններ, լոգոպեդական թերապիա, երեխաների զարգացում, կրթական միջավայր, հատուկ կրթական կարիքներ, խոսքի զարգացում, մասնագիտական մոտեցում, կրթական հավասարություն, հասարակության ներառականություն

Մակար Թեղուտցի


Մակար Ա․ Թեղուտցի Կաթողիկոսը ոչ ուսանել է և ոչ էլ դասավանդել է Գեւորգյան հոգեւոր ճեմարանում, սակայն ճեմարանն իր գոյության ամենածաղկուն շրջանին հասել է հենց նրա օրոք։ Մակար առաջինը թարմացրել է կրթական ծրագրերը, հրավիրել է նոր մանկավարժների, հիմք դրել հոգևոր և աշխարհիկ շրջանավարտներին կրթությունը շարունակելու նպատակով եվրոպական նշանավոր համալսարաններ գործուղելու ավանդույթին։

Ստեփան Մալխասյանց


Նշանավոր հայագետ, ակադեմիկոս Ստեփան Մալխասյանցը ճեմարանի այն սաներից է, ովքեր եվրոպական համալսարաններում կրթությունը կատարելագործելուց հետո վերադարձան հարազատ կրթօջախ արդեն դասավանդելու և կուտակած գիտելիքի պաշարը սերունդներին փոխանցելու։ Ավելին, Մալխասյանցը նաև ղեկավարել է ճեմարանը, և այդ շրջանում արմատական բարեփոխումներ իրականացրել։ Նա ընտրվում է Սուրբ Էջմիածնի հոգևոր խորհրդի անդամ։ Ամբողջ կյանքի ընթացքում, անգամ անաստվածության ու ստալինյան բռնաճնշումների տարիներին, ամուր է պահում կապը Մայր աթոռի հետ։

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 201-րդ


ԵՊՀ մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոնի դոցենտ Լուսինե Հայրապետյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է հանրակրթության ամենամեծ խնդիրներից մեկը՝ ուսուցիչների պակասը, և այն մեղմելու գործում իրենց կենտրոնի դերակատարությունը։

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 200-րդ


Հովհաննես Երանյանը ՀՊՄՀ բանասիրական ֆակուլտետի դեկան Աշոտ Գալստյանի հետ քննարկել է իր և Թամարա Թովմասյանի կազմած մայրենիի դասագրքերի, բառարանի, ուսուցչի ուսումնամեթոդական ձեռնարկների բովանդակությունը, դրանցում տեղ գտած տեխնոլոգիական նորարությունները։

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 199-րդ


«Դիզակ Արտ» մշակութային կրթական կենտրոնի համահիմնադիր Երազիկ Հայրիյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է բռնի տեղահանված արցախցի երեխաների գեղագիտական կրթության, Արցախի բարբառի և ոչ նյութական մշակութային ժառանգության պահպանության խնդիրները։

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 198-րդ


Հերոսների վերականգնողական քաղաք․ Հոգեկան առաղջության կենտրոնի հիմնադիր Սուրեն Արեենցի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է կրթական այն ծրագրերը, որոնք իրականցվում են կենտրոնում, առողջապական ծառայություններին զուգահեռ։