Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 98-րդ


Գիտության և կրթության ռազմավարության խնդիրը քննարկում ենք «Գիտսերունդ» ծրագրի գլխավոր հետազոտող Արթուր Խալաթյանի հետ:

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 97-րդ


Գիտության և կրթության ռազմավարության խնդիրը քննարկում ենք «Կայթ» կրթամշակութային հանգույցի հիմնադիր տնօրեն Կորյուն Դավթյանի հետ:

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 96-րդ


Գիտության և կրթության ռազմավարության խնդիրը քննարկում ենք ՀՀ ԱԱ ակադեմիկոս քարտուղար Արթուր Իշխանյանի հետ:

Աբբաս Քիառոստամի


Կինոյի մեծագույն պոետը՝ Աբբաս Քիառոստամի: Մարդ, ով պոեզիան ներդաշնակեց իրականությանը, գտավ դրա արտապատկերումը, սիրեց մարդուն ու պատմեց նրա մասին ամեն ինչ:

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 95-րդ


Գիտության և կրթության ռազմավարության խնդիրը քննարկում ենք Երևանի Մ. Մաշտոցի անվան մատենադարանի ավագ գիտաշխատող Անի Շահնազարյանի հետ:

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 94-րդ


Գիտության և կրթության ռազմավարության խնդիրը քննարկում ենք «Դասավանդիր Հայաստան» կրթական հիմնադրամի ընտրության բաժնի ղեկավար Հռիփսիմե Խանզադյանի հետ:

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 93-րդ


Գիտության և կրթության ռազմավարության խնդիրը քննարկում ենք Ցկյանս ուսումնառության հայաստանյան լիգայի նախագահ Վարուժան Ավանեսյանի հետ:

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 92-րդ


Գիտության և կրթության ռազմավարության խնդիրը քննարկում ենք «Հզոր միտք» ՀԿ և «Ուսանողի տուն» կազմակերպության համահիմնադիր Մհեր Մկրտչյանի հետ:

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 91-րդ


Գիտության և կրթության ռազմավարության խնդիրը քննարկում ենք ՀՀ ԳԱԱ երիտասարդ գիտնականների միավորման նախագահ Սիրանուշ Հովհաննիսյանի հետ:

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 90-րդ


Գիտության և կրթության նոր ռազմավարության խնդիրը քննարկում ենք «Մաթեմիկ» կրթական ՀԿ հիմնադիր Տիգրան Առուշանյանի հետ:

Վարդգես Սուրենյանց


Հայ մեծ գեղանկարիչ Վարդգես Սուրենյանցը Գևորգյան հոգևոր ճեմարանի ամենասիրված ուսուցիչներից էր: Նրա գեղանկարչության մեջ մեծ և արժեքավոր մաս են կազմում հոգևոր թեմաներով կտավները: Բացի այդ, Սուրենյանցը ժամանակի ամենագիտուն տեսաբաններից էր: Մտավորական, որն իր հսկայական ազդեցությունն է թողել ժամանակի գեղարվեստական մտածողության վրա:

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 89-րդ


Գիտության և կրթության նոր ռազմավարության խնդիրը քննարկում ենք Պետական ֆինանսավորման կառավարման փորձագետ Արտակ Քյուրումյանի հետ: