Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 186-րդԿրթության փորձագետ Սերոբ Խաչատրյանի հետ Հովհաննես Երանյանը ամփոփել է 2024 թվականին հանրակրթության ոլորտի գլխավոր խնդիրները և 2025–ին սպասվող սպառնալիքները։ |
|
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 185-րդՍոցիալ–էմոցիոնալ կրթության հետազոտող Հասմիկ Մովսիսյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է այդ համակարգի առավելությունները, և Հայաստանում դրա ներդրման անհարաժեշտության ու օգտակարության հարցերը։ |
|
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 184-րդՄաթեմատիկոս Տիգրան Իշխանյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է արհեստական բանականության և կրթություն հարաբերությունը։ Որքանո՞վ է արհետական բանականությունը, որպես տեխնոլոգիական գործիք, օգտակար կրթությանը, և ինչ վտանգներ ու սպառնալիքներ կարող է առաջացնել։ |
|
Թանգարանի զինվորը. Շահեն ԽաչատրյանԱյս տարի լրացել է ՀՀ արվեստի վաստակավոր գործիչ, շուրջ 38 տարի Մարտիրոս Սարյանի տուն-թանգարանը և 11 տարի Հայաստանի ազգային պատկերասրահը ղեկավարած Շահեն Խաչատրյանի ծննդյան 90-ամյակը։ Ֆիլմը պատմում է արվեստաբանի կյանքի ու գործունեության մանրամասները, թե ինչպես Չարենց արտասանելու համար դպրոցում ծեծի ենթարկվեց, ապա դարձավ լողի չեմպիոն ու միայն տարիներ անց վերադարձավ մշակույթին։ Ֆիլմում բացառիկ դրվագներ կան Շահեն Խաչատրյանի եւ Մարտիրոս Սարյանի մտերմության, Վարպետի կողմից նրան թանգարանի տնօրեն նշանակելու և յուրահատուկ պատվանուն շնորհելու մասին։ |
|
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 183-րդԳևորգյան հոգևոր ճեմարանի տեսուչ Հայր Շահե ծայրագույն վարդապետ Անանյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է Աստվածավանական համալսարանի կարգավիճակ ունեցող հնագույն կրթարանի այսօրվա խնդիրներն ու ձեռքբերումները։ |
|
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 182-րդԱրցախում էթնիկ զտումներից հետո «Թումոյում» ստեղծվել է հատուկ բաժին, որը Արցախից բռնի տեղահանված պատանիներով է զբաղվում։ Նպաստում է, օգնում եւ առաջարկներ անում նրանց։ Բացի այդ՝ «Թումոն» կազմակերպում է դասընթացավարների համար սեմինարներ, որոնց մասնակցում են Արցախից բռնի տեղահանված մասնագետներ։ Հինգամսյա դասընթացն անվճար է։ Ավելին՝ մասնակիցները ստանում են կրթաթոշակ։ Հովհաննես Երանյանը «Տաղավարում» հյուրընկալել է «Թումո» կենտրոնի փորձագետ-դասընթացավար, բանաստեղծ Վիոլետ Գրիգորյանին։ |
|
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 181-րդԳիտուժ նախաձեռնության անդամ, «Ռոբոմարտ» ընկերության հիմնադիր Տիգրան Շահվերդյանի հետ Հովհաննես Երանյանը «Տաղավարում» քննարկել է երկրի անվտանգության ապահովման և տնտեսության զարգացման գործում գիտության և տեխնոլոգիաների դերը և նշանակությունը: |
|
Ներսիսյան դպրոցի հիմնադրումըՆերսես Աշտարակեցի Կաթողիկոսի նախաձեռնությամբ 1822-ին Թիֆլիսում սկսվում է նոր դպրոցի շինարարություն, որից երկու տարի անց դպրոցը բացվում է 2 դասարանով և 20 աշակերտով։ Կաթողիկոսը մինչեւ դպրոցի շինարարությունն արդեն հանգամանալից կանոնադրություն էր մշակել ուսման տեւողության, ուսուցիչների պարտականության, աշակերտների վարքի կանոնների մասին։ |
|
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 180-րդՀայ-չինական բարեկամության դպրոց հիմնադրամի տնօրեն Սպարտակ Վարդանյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է չինարենի իմացության նշանակությունը, ամենաարագ զարգացող այդ գերտերության հետ բարեկամության կամուրջներ կառուցելու գործում դպրոցի շրջանավարտների դերակատարության կարևորությունը։ |
|
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 179-րդ«Աջակիցներ» ՀԿ հիմնադիր, մանկավարժական գիտությունների թեկնածու Անի Մանուկյան հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է «Արմատ և ծիլ» միջառարակայական դպրոցական նախագիծը, որի շրջանակում աշակերտները հետազոտական աշխատանք են կատարում՝ բացահայտելով սեփական արմատները։ |
|
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 178-րդԱնհրաժե՞շտ է դպրոցներում դասավանդել արվետի պատմություն ԵԹԿՊԻ-ի և ՀՊՄՀ-ի դասախոս Քրիստինե Պողոսյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է ութերորդ դասարանցիների համար հրատարակված Արվեստ դասագրքի բովանդակությունը, առհասարակ հանրակրթական դպրոցներում հայ և համաշխարհային արվետի պատմության ուսուցման անհրաժեշտությունն ու կարևորությունը։ |
|
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 177-րդՕդում, ջրում, ցամաքում ինքնակառավարվող սարքերի հեռանկարները |