Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 151-րդ


Երեւանը չպետք է դատարկվի ուսանողներից

ԵՊՀ դասախոս,«Արեգնազան» կրթահամալիրի ուսուցիչ Արա Աթայանը համարում է, որ «Ակադեմիական քաղաքը» ոչ թե Հայաստանի կրթությունը փրկելու, կամ բարելավելու մասին է, այլ քաղաքի կենտրոնի լավ գույքի սեփականության վերաբաշխման։ Ըստ նրա՝ ընդամենը մեկ-երկու տարի հետո պարզ կլինի, թե բուհերի շենքերն այսօրվա վերնախավից որ ընտանիքներին է պատկանում։
Հովհաննես Երանյանը Արա Աթայանի հետ քննարկել է «Ակադեմիական քաղաքի» կառուցման և համալսարանները մայրաքաղաքից հանելու խնդիրը։

Հայ Առաքելական Եկեղեցին տոնել է Ծաղկազարդը՝ Քրիստոսի հաղթական մուտքը Երուսաղեմ


Մայր Աթոռ Ս. Էջմիածնում տոնը սկսվել է անդաստանի արարողությամբ: Հոգևորականներն աղոթել են խաղաղ և բերքառատ տարի ունենալու համար: Ամենայն հայոց կաթողիկոսը օրհել է աշխարհի 4 կողմերը՝ հայցելով խաղաղություն ու բերրիություն: Դրան հաջորդել է ուռենու ճյուղերի օրհնությունը: Նոր կյանք խորհրդանշող ճյուղերը մարդիկ տուն են տանում և պահում մինչև հաջորդ Ծաղկազարդ:

 

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 150-րդ


Կյանքի բոլոր դրվագները մարդու ուղեղն անկարող է հիշել, բայց մի դիպված, կամ մի հոտ կարող է հիշեցնել կոնկրետ իրադարձության բոլոր մանրամասները։ Նեյրոլեզվաբան Հասմիկ Դանիելը պնդում է, որ ՆԼԾ միջոցով հնարավոր է վատ հիշողությունների հետ հաշտվել, իսկ լավ հիշողություններից ստանալ էներգիա առաջ շարժվելու համար։ «Տաղավարում» Հովհաննես Երանյանը նեյրոլեզվաբան Հասմիկ Դանիելի հետ քննարկել է, թե ինչպես ՆԼԾ ազդեցությամբ կրթության որակը բարձրացնել և ինչպես հաղթահարել հետպատերազմական ստրեսը։

Բարեկամավան


Այսպես կոչված անկլավների հանձնման դեպքում Բարեկամավան գյուղը կհայտնվի անելանելի վիճակում։ Այս պահին էլ գյուղի երեք կողմում թշնամին է։ Մոտ 18 կմ երկարությամբ ճակատը անմիջապես առնչվում է ադրբեջանական դիրքերին, որոնք գտնվում են գյուղից 7-ից 800 մետր հեռավորության վրա։ Բարեկամավանի վարելահողերի մեծ մասն այժմ գտնվում է թշնամու վերահսկողության ներքո։

Բերքաբեր


Բերքաբերը 1990-ականների սկզբին եղել է պատերազմական գործողությունների ամենաթեժ կետերից մեկը: Հրետակոծությունից վնասվել են գյուղի գրեթե բոլոր շենքերը: Գյուղացիների շուրջ 900 հա պտղատու այգիները ներկայումս գտնվում են թշնամու հսկողության տակ:

«Մասունք» ավանդական երգի-պարի համույթ


Ռուդիկ Հարոյանի անվան «Մասունք» ավանդական երգի-պարի համույթը հանրայնացնում է ոչ միայն ազգային երգն ու պարը, այլև տարբեր գավառների, շրջանների ծեսերը, խաղերն ու տոները: Համույթի անդամները տարբեր մասնագիտությունների տեր մարդիկ են, որոնք երեկոյան ժամերին՝ իրենց հիմնական աշխատանքից հետո հավաքվում են, երգում ու պարում։

Արցախի այաներ համույթ


2017 թվականին Ստեփանակերտում կազմավորված Արցախի այաներ համույթը բեմում կենդանացրել է գերդաստանի մեծ մոր կերպարը, որը Արցախի բարբառով երգեր է երգում, օրհնում ու առակներով խոսում: Արցախից բռնի տեղահանվելուց հետո առավել մեծ նախանձախնդրությամբ է գործում համույթը:

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 147-րդ


Կրթությունը պետք է լուծի այսօրվա խնդիրը

Աշխատաշուկայում, կյանքի կազմակերպման ձեւերի մեջ այս պահին ընթանում են լուրջ փոփոխություններ։ Հիմա որոշ երիտասարդներ մեծ ներդրումներ են կատարում և ձեռք են բերում մասնագիտություն, որն արդեն գոյություն չունի։ Այսօրվա կրթությունը պետք է լուծի այսօրվա խնդիրները։ «Ռենդերֆորեսթ» ընկերության «Արդի» ակադեմիայի կրթական ծրագրերի համակարգող Արեգ Թադևոսյանը ներկայացրել է ակադեմիայի ստեղծման նպատակները և տեխնոլոգիական կրթության նոր հնարավորությունները:

 

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 146-րդ


Մտավոր խնդիրներ ունեցող երեխաներին հանրակրթական դպրոցները չեն կարող սպասարկել

Երևանի 17-րդ հատուկ դպրոցի ուսումնական ծրագիրը զգալիորեն տարբերվում է հանրակրթական դպրոցների ծրագրից։ Հատուկ դպրոցի ծրագրում չկան ֆիզիկա, քիմիա, կենսաբանություն առարկաներ։ Հատուկ դպրոցում երեխաները սովորում են ինքնասպասարկում ու ինքնաճանաչում։ Ի՞նչ պետք է անեն մտավոր խնդիրներ ունեցող երեխաները հանրակրթական դպրոցում, որտեղ կրթության նպատակն այլ է։ Հովհաննես Երանյանը թեման քննարկել է Երևանի 17-րդ հատուկ դպրոցի տնօրեն Վերգինե Եսայանի հետ։

Կրթության եվ գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 145-րդ


Ուսուցիչների կամավոր ատեստավորում․ խրախուսա՞նք, թե՞ պատիժ
 
Ուսուցիչների կամավոր ատեստավորման ծրագիրը շատ ուսուցիչներ չեն կարողանում հաղթահարել, որովհետեւ շատերը չեն տիրապետում հարցաշարերը հաղթահարելու հմտություններին, բայց դա չի նշանակում, որ նրանք պակաս գիտելիք ունեն։ Բացի այդ՝ կամավոր ատեստավորմանը մասնակցող ուսուցիչը, եթե չի հաղթահարում ծրագիրը, վերջնահաշվարկում կարող է կորցնել աշխատանքը։ Այսինքն՝ այս ծրագիրն իր մեջ պարունակում է սպառնալիք, ինչի հետեւանքով քչերն են դիմում կամավոր ատեստավորման։ Տաղավարում Արտաշատի առաջին հիմնական դպրոցի կամավոր ատեստավորումն անցած ուսուցիչ Արմինե Գաբրիելյանն է։ 
 

Մայր Աթոռի 11 սարկավագ Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսի օրհնությամբ ձեռնադրվել է քահանա


Նրանք սովորել են Գևորգյան հոգևոր ճեմարանում, ապա ծառայել են, մինչև ամրացել է վճռականությունը` ընտրելու հոգևոր ճանապարհը: 11-ից հինգը ընտրել է կուսակրոն քահանայության ուղին։ 6 սարկավագ ձեռնադրվելուց հետո եկեղեցում կծառայի որպես ամուսնացյալ քահանա: Նորաօծ քահանաները Սուրբ Էջմիածնում կանցկացնեն քառասնօրյա պատրաստության և աղոթքի շրջան, որից հետո ծառայության կկոչվեն Հայ Եկեղեցու տարբեր կառույցներում և թեմերում:
 

Տեղահանության պատմություններ


Արցախի տարբեր բնակավայրերից բռնի տեղահանված մարդկանց պատմություններ

Արցախից բռնի տեղահանված ավելի քան 300 մարդ այժմ ապրում է Արարատի մարզի Ռանչպար գյուղում։ Նրանց վարձակալած բնակարաններն անմխիթար վիճակում են՝ չունեն խոհանոց, բաղնիք, մահճակալներ ու կենցաղային տեխնիկա։ Սովորաբար մեկ սենյակում քնում են մի քանի հոգով։ Բռնի տեղահանված արցախցիների մեծ մասը աշխատանք չունի։