![]() |
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 201-րդԵՊՀ մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոնի դոցենտ Լուսինե Հայրապետյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է հանրակրթության ամենամեծ խնդիրներից մեկը՝ ուսուցիչների պակասը, և այն մեղմելու գործում իրենց կենտրոնի դերակատարությունը։ |
![]() |
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 200-րդՀովհաննես Երանյանը ՀՊՄՀ բանասիրական ֆակուլտետի դեկան Աշոտ Գալստյանի հետ քննարկել է իր և Թամարա Թովմասյանի կազմած մայրենիի դասագրքերի, բառարանի, ուսուցչի ուսումնամեթոդական ձեռնարկների բովանդակությունը, դրանցում տեղ գտած տեխնոլոգիական նորարությունները։ |
![]() |
Ցեղասպանություն հանցագործությունը ուսանողները կքննեն միջազգային դատարանի ձևաչափովՀայոց ցեղասպանության թանգարան-ինստիտուտը և Հայաստանի միջազգային իրավունքի միությունը ցեղասպանության հանցագործության վերաբերյալ դատախաղ-մրցույթ են կազմակերպել։ Նպատակը ուսանողների շրջանում ցեղասպանություն հանցագործության իրավագիտակցության բարձրացմանը, հետազոտական հմտությունների ձևավորմանը և հայոց ցեղասպանության հնդեպ մասնագիտական հետաքրքրությունների բարձրացմանը նպաստելն է։ Մրցույթն կազմակերպվելու է Արդարադատության միջազգային դատարանի մոդելի ձևաչափով։ Դատական գործում առկա անուններն ու պետությունները հորինված են լինելու, սակայն դեպքերի հիմքում պատմական փաստեր են քննվելու։ |
![]() |
Ցեղասպանությունից փրկվածի դուստրը թուրքերի հետ շփումների հարցում մեծ վերապահում ունիՄանուշակ Ջուհարյանը Մուսալեռան հերոսամարտը տեսած եւ ֆրանսիական նավերով փրկվածներից մեկն է։ Հերոսամարտի մասնակիցներին, կանանց ու երեխաներին ֆրանսիական ռազմանավը տեղափոխում է Եգիպտոս։ Մի քանի տարի 6 գյուղերի բնակիչները վերադառնում են իրենց տներ, ապա կրկին Թուրքիան սկսում է բռնաճնշումներն, ինչից հետո մուսալեռցիների հիմնական մասը տեղափոխվում է Լիբանանի Այնճար բնակավայր։ Հենց այդտեղից է Ջուհարյանի ընտանիքը տեղափոխվել Էջմիածին։ |
![]() |
Ցեղասպանությունից փրկված Աշոտ Օհանյանի սահմռկեցուցիչ ու անհավանական ոդիսականըԱշոտ Օհանյանին ընտանիքի հետ 1914 թվին տեղահանել են Բուրսայից։ Գաղթի ճանապարհին նրա մորն ու կրտսեր քրոջը սպանում են, ապա փախչում է ու հայտնվում որբանոցում։ Ամերիկացի տեսուչը ածուխ տեղափոխող նավով նրան փախցնում է Հունաստան։ Այստեղից մի քանի տարի հետո նրանց տեղափոխում են Եգիպտոս՝ արհեստ սովորելու, որտեղ պարտադրաբար ծառայության է անցնում անգլիական բանակում: Նա ծանր վիրավորվում է՝ կորցնում ձեռքն ու աչքը։ 1947 թվականին ընտանիքի հետ վերադառնում է խորհրդային Հայաստան, որտեղ անհեթեթ մեղադրանքով 1949 թվականին դատապարտվում է աքսորի՝ կնոջն ու մանկահասակ երեխաներին թողնելով մենակ։ |
![]() |
Հայոց ցեղասպանության սուրբ նահատակների ոգեկոչման արարողությունները Մայր ԱթոռումԱպրիլի 24-ին Հայոց ցեղասպանության սուրբ նահատակների հիշատակի օրվա առիթով Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսի հանդիսապետությամբ Սուրբ Էջմիածնի Մայր Տաճարում պատարագ մատուցվեց: Պատարագի ընթացքում Նորին Սրբությունն իր հայրապետական ուղերձը հղեց համայն հայությանը: |
![]() |
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 199-րդ«Դիզակ Արտ» մշակութային կրթական կենտրոնի համահիմնադիր Երազիկ Հայրիյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է բռնի տեղահանված արցախցի երեխաների գեղագիտական կրթության, Արցախի բարբառի և ոչ նյութական մշակութային ժառանգության պահպանության խնդիրները։ |
![]() |
Վերաօծումից հետո առաջին անգամ Մայր տաճարում նշվել է Հարության տոնըՊատարագին հանդիսապետել է Գարեգին Բ ամենայն հայոց Կաթողիկոսը: Մայր տաճարում ճրագալույցի պատարագը մատուցել է Մայր Աթոռի դիվանապետ Արշակ արքեպիսկոպոս Խաչատրյանը: Ճրագալույցի պատարագով սկսվել է Սուրբ Հարության տոնը։ Մայր տաճարում ամենայն Հայոց Կաթողիկոսի օրհնությամբ և ձեռամբ խորանում վառվող մոմից լույս է բաշխվել ներկաներին: |
![]() |
Հայ առաքելական բոլոր եկեղեցիներում կատարվել է ոտնլվայի արարողությունԱվագ Հինգշաբթի Հայ Առաքելական բոլոր եկեղեցիներում կատարվում է ոտնլվայի արարողություն, Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածնում այն Ամենայն Հայոց Հայրապետն է կատարում: Վեհափառ Հայրապետը նախ խորանին դրված ջուրն ու յուղն է օրհնում, ապա ծնկում է և սկսում լվանալ Քրիստոսի աշակերտներին խորհրդանշող 12 անձանց ոտքերը: |
![]() |
Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը Մայր Աթոռում օրհնել է Ծաղկազարդի տոնի առիթով հավաքված մանուկներինՄայր Աթոռում Ծաղկազարդի տոնը սկսվել է Անդաստանի արարողությամբ: Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը հոգևոր դասի հետ աղոթել և օրհնել է աշխարհի չորս ծագերը՝ հայցելով խաղաղություն ու բերրիություն: Ծաղկազարդի տոնին եկեղեցու խորանի վարագույրը բացվել է և Սուրբ Հաղորդություն տրվել: Ծաղկազարդին բոլոր եկեղեցիներում կատարվել է Մանուկների օրհնության կարգ: Մայր Աթոռում Վեհափառ Հայրապետն է օրհնում հավաքված մանուկներին: |
![]() |
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 198-րդՀերոսների վերականգնողական քաղաք․ Հոգեկան առաղջության կենտրոնի հիմնադիր Սուրեն Արեենցի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է կրթական այն ծրագրերը, որոնք իրականցվում են կենտրոնում, առողջապական ծառայություններին զուգահեռ։ |
![]() |
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 197-րդՀաղորդավար, դերասանուհի Անի Զաքարյանի հետ Հովհաննես Եսայանը զրուցել է հայերեն բանավոր խոսքի անաղարտության կարևորության, այդ գործում նրա ջանքերի՝ «Հայի բառարանի» և «Հայուհի մը» կրթական հարթակի մասին։ |