«Ճանաչիր Ինձ, երիտասարդ» աստվածաշնչյան դասընթացի մասնակիցները Մայր Աթոռի մատենադարանում


«Էջմիածնի երիտասարդների տուն» և «Պատանի առաջնորդների դպրոց» հասարակական կազմակերպությունների անդամները աստվածաշնչյան դասընթացի են մասնակցում: Նրանց Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածնի «Վաչե և Թամար Մանուկյան» մատենադարանում դիմավորեցին Մատենադարանի տնօրեն Տեր Արարատ քահանա Պողոսյանը և ՀԵՀԵՄ Տեղեկատվական հարցերով պատասխանատու Արաքս Պողսյանը:

 

Արփենիկ Հակոբյան, «Աղոթք»


«Ամենադժվար ու անելանելի իրավիճակում անգամ կարելի է ելք գտնել, աղոթել ու ապրել»,- ասում է կոմպոզիտոր, ջազ երգչուհի Արփենիկ Հակոբյանը: Նրա նոր՝ «Աղոթք» գործը, ապրելու մասին է:

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 116-րդ


Գիտության և կրթության ռազմավարության խնդիրը քննարկում ենք կրթության փորձագետ Էդիտ Սողոմոնյանի հետ:

Նարեկ Վարդանյանը պատերազմից հետո


«Սովորական հայրենիք». այսպես է վերնագրել իր գիրքը 44-օրյա պատերազմի մասնակից Նարեկ Վարդանյանը: Սկսել է գրել է պատերազմի ընթացքում, շարունակել՝ գանգուղեղային ծանր վիրավորումից հետո: Երկար ժամանակ եղել կոմայի մեջ, ապա գրել է գիտակցության աստիճանի տատանումների, հիշողության կորուստ-վերադարձների ու չդադարող գլխացավերի ժամանակ: «Սովորական հայրենիք»-ն արդեն ապրում է ինքնուրույն կյանքով, Նարեկը՝ նույնպես: Ասում է՝ եթե չլիներ «Զինվորի տան» վերականգնողական բուժումը, ոչ միայն գրել չէր կարողանա, այլև ասել՝ ով է ինքը:

Պատասխանում է Տ. Թովմա վարդապետ Խաչատրյանը


Կա՞ տարբերություն հոգևորականների ու վանականների միջև: Ո՞վ է եկեղեցու երկրորդ դեմքը Հայոց հայրապետից հետո: Ի՞նչ է նշանակում «հրով մկրտություն»: Հուդայի թղթում նշված ծաղրող մարդիկ ովքե՞ր են այսօր: Ինչպե՞ս վարվել բնակելի տների բակերում կառուցված մատուռների հետ: Ինչու՞ եկեղեցական տոներն ամենակարեւոր տեղը չեն զբաղեցնում մեր կյանքում: Հեռուստադիտողների և օգտատերերի հարցերին պատասխանել է Տ. Թովմա վարդապետ Խաչատրյանը: Շարունակեք գրել ձեր հարցերը «Հարց ու պատասխան» ֆեյսբուքյան էջին:

Ս. Էջմիածնում կգումարվի միաբանական հավաք


Հայոց հայրապետի օրհնությամբ Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածնում հունիսի 5-ից 11-ը կգումարվի միաբանական հավաք: Թեմերից Մայր Աթոռ կժամանի մոտ 7 տասնյակ հոգևորական:

 

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 115-րդ


Գիտության և կրթության ռազմավարության խնդիրը քննարկում ենք Հայկական ժառանգության զարգացման հիմնադրամի տնօրեն Անի Ավագյանի հետ:

«Նա ետ բերեց հերոսին, որը իրական էր, փարված՝ իր երկրին»․ արձակագիր Հովհ․ Երանյանը 60 տարեկան է


Արձակագիր Հովհաննես Երանյանի 60-ամյակը նշանավորվեց Գրողների միության դահլիճում կազմակերպված հանդիպմամբ, որի ընթացքում գրողին շնորհվեց Գրողների միության «Գրական վաստակի համար» մեդալ:

 

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 112-րդ


Գիտության և կրթության ռազմավարության խնդիրը քննարկում ենք տեխնիկական գիտությունների թեկնածու, Firo ընկերության համահիմնադիր Արամ Ջիվանյանի հետ:

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 111-րդ


Գիտության և կրթության ռազմավարության խնդիրը քննարկում ենք «Մատենա» միջազգային դպրոցի ակադեմիական տնօրեն Տիգրան Մնացականյանի հետ:

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 110-րդ


Գիտության և կրթության ռազմավարության խնդիրը քննարկում ենք ՀԱԵ Մասյացոտնի թեմի առաջնորդ Տ. Գևորգ եպիսկոպոս Սարոյանի հետ:

Բորիս Ստեփանյանը պատերազմից հետո


Բորիս Ստեփանյանը Հադրութի Տող գյուղից է: Պատերազմը Բորիսիսց խլել է ոչ միայն առողջությունը, այլև տունն ու տեղը: Ծանր վիրավորում ստանալուց հետո ստիպված են եղել դեգերել մարզից մարզ, հանրակացարանից՝ հյուրատուն, ի վերջո ընտանիքի մտերիմներից մեկի աջակցությամբ «Ֆեյսբուք» սոցիալական ցանցում դրամահավաք են կազմակերպել եւ բնակարան ձեռք բերել Կոտայքի մարզի Արգել գյուղում: