Պահք՝ պաշտամունք մարմնով․ մաս 1-ին


Քրիստոնյաների համար ի՞նչ նշանակություն և իմաստ ունի պահեցողությունը, ինչպե՞ս կարելի է հոգեպես ու ֆիզիկապես զորանալ ու նորոգվել պահոց շրջանում։ Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Ազգային գրադարան. գրքի պահոցից՝ ընթերցանության նախընտրելի վայր


Գրադարանները վաղուց արդեն գրքերի պահոցներ չեն, այլ հաղորդակցության, գրական-մշակութային ակտիվ շփման հարթակներ: Ի՞նչ է արվում այս ուղղությամբ Հայաստանի ազգային գրադարանում: Հայկ Համբարձումյանը զրուցել Հայաստանի ազգային գրադարանի տնօրենի պաշտոնակատար, արձակագիր Հրաչ Սարիբեկյանի հետ:

Աղոթքը՝ հավատի ծնունդ և հավատի սնունդ. մաս 2-րդ


Ինչպե՞ս է աղոթքը սնուցում ու ամրացնում մեր հավատքը, որո՞նք են աղոթքի պտուղները: Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Հրանտ Մաթևոսյան-85. ժամանակն ընթերցելու լեզուն


Լրացավ Հրանտ Մաթևոսյանի ծննդյան 85-ամյակը: Ի՞նչ էր տալիս իր ժամանակին Մաթևոսյանի ստեղծագործությունը և ի՞նչ է տալիս այսօր: Ինչո՞ւ է մեր հասարակությունը քիչ ընթերցում Մաթևոսյան։ Գրողի ստեղծագործության ի՞նչ նոր շերտեր են բացահայտում նրա՝ վերջերս հրատարակված անտիպները: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է գրող, հրապարակախոս Գևորգ Տեր-Գաբրիելյանի հետ:

Աղոթքը՝ հավատի ծնունդ և հավատի սնունդ. մաս 1-ին


Ինչպե՞ս է աղոթքը սնուցում ու ամրացնում մեր հավատքը, որո՞նք են աղոթքի պտուղները: Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Հայ-ադրբեջանական համակեցության հետքերով


20-րդ դարասկզբի ու դարավերջի կոնֆլիկտների միջև ինչպե՞ս է եղել հայ-ադրբեջանական համակեցությունը Հայաստանում: Գաղափարախոսական, կենցաղային, մշակութային ի՞նչ դրսևորումներ են ունեցել ազգամիջյան հարաբերությունները: Ի՞նչ պատմություն և առանձնահատկություններ ուներ ադրբեջանական թատրոնը Հայաստանում: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է ազգագրագետ Արսեն Հակոբյանի հետ:

Աշակերտ լինելու գինը. մաս 2-րդ (Մատթ. 10:37-38, Ղուկ. 14:25-33)


Ինչո՞ւ է Քրիստոս ասում, որ ով չի ատում ծնողներին, կնոջը, զավակներին, քույրերին ու եղբայրներին, անգամ սեփական անձը, չի կարող Իր աշակերտը լինել։ Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Կիլիկիայի առօրեկանության պատմությունը


Ի՞նչ գիտենք մենք Կիլիկիայի պատմության մասին. խոշոր անհատներ, ավերիչ պատերազմներ, միջազգային հարաբերություններ ու առևտուր: Պատմական խոշոր իրադարձությունների կողքին գրեթե ոչինչ չգիտենք Կիլիկիայի առօրեականության պատմության մասին: Ովքե՞ր և ինչպե՞ս են ապրել Կիլիկիայում, ի՞նչ հարաբերություններ են ունեցել տեղացիներն ու օտարերկրացիները, ի՞նչ նորմերով են կարգավորվել ընտանեկան հարաբերությունները: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է պատմաբան Զոհրաբ Գևորգյանի հետ:

Աշակերտ լինելու գինը. մաս 1-ին (Մատթ. 10:37-38, Ղուկ. 14:25-33)


Ինչո՞ւ է Քրիստոս ասում, որ ով չի ատում ծնողներին, կնոջը, զավակներին, քույրերին ու եղբայրներին, անգամ սեփական անձը, չի կարող Իր աշակերտը լինել։ Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

 

Մշակութային ժառանգության կառավարում և խնամք


Մշակութային ժառանգության պահպանությունն առնչվում է բազմաթիվ խնդիրների հետ. համապատասխան օրենսդրական դաշտ, հասարակության վերաբերմունք, մասնագետների համագործակցություն, միջպետական ծրագրեր, ֆինանսական միջոցներ և այլն: Այս խնդիրների համակարգման համար ստեղծվել է հայ-իտալական «ՌՕՔԵՄՓ» - Մշակութային ժառանգության կառավարման, պահպանության, արժևորման տարածաշրջանային կենտրոնը: Կենտրոնի գործունեության, ընդհանրապես, մշակութային ժառանգության պահպանության խնդիրների մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է կենտրոնի տնօրեն Անի Ավագյանի հետ:

Հիսուսի մկրտությունը (Մատթ. 3:13-17, Մրկ. 1:9-11, Ղուկ. 3:21-22). մաս 2-րդ


Ինչպե՞ս են ավետարանիչները նկարագրում Հիսուսի՝ Հորդանան գետում մկրտվելու պատմությունը, ինչու՞ են այն խոնարհության ու հեզության օրինակ համարում: Շարունակում է մեկնաբանել Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Հայկական օրորոցայինի խորհուրդն ու գաղտնիքները


Ի՞նչ խորհուրդ ու առանձնահատկություններ ունեն հայկական օրորները: Ինչպե՞ս պետք է դրանք կատարել, ի՞նչ է փոխվում, երբ դրանք ձայնագրվում են կամ կատարվում են բեմում: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է «Շողակն» համույթի մեներգչուհի Հասմիկ Հարությունյանի հետ: