Թատերականի նոր ռեֆորմները


Ժամանակի շունչը պետք է մտնի Երևանի թատրոնի և կինոյի պետական ինստիտուտ
ԵԹԿՊԻ-ում սկսվել է մեծ ռեֆորմների շրջան, որպեսզի ԲՈՒՀ-ը ծառայի ժամանակակից պահանջներին։ Ինստիտուտ են հրավիրվել Հայաստանի լավագույն օպերատորները, որոնք ոչ միայն դասավանդում, այլեւ իրենց հետ նկարահանման են տանում ուսանողներին։ Պայմանավորվածություն է ձեռք բերվել հեռուստաընկերություններից մեկի հետ, որպեսզի համատեղ օգտագործեն տաղավարները։ Ուսանողները հնարավորություն ունեն բեմադրել ներկայացումներ։ Զարգացման ո՞ր ճանապարհով է գնում Երևանի թատրոնի և կինոյի պետական ինստիտուտը։
«Արտֆոկուսում» Անահիտ Մարգրայանի հյուրն է ԵԹԿՊԻ-ի ռեկտոր Սառա Նալբանդյանը։

Ժողովուրդը և կառավարիչները


44-օրյա պատերազմից հետո հասարակությունը ինքն իրեն չի կարողանում վերագտնել։ Պարտությունը, իշխանության զիջողական քաղաքականությունը, դիմադրողականության բացակայությունը բերել է հասարակական ապատիայի։ Հասարակությունը կորցրել է հավատն իր ռեսուրսների նկատմամբ, ինչի հետեւանքով պարտության հետեւանքներն ավելի կործանարար են։ Երբ կորցնում ես հավատը, արդեն պարտված ես։ Ինչպե՞ս ոտքի կանգնել և հաղթահարել պարտվածի հոգեբանությունը, ինչպե՞ս հաղթահարել պառակտումը։ Աննա Սարգսյանը թեման քննարկել է հոգեբան Դավիթ Հայրապետյանի հետ:

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 149-րդ


Ինչպե՞ս հաղթահարել ֆունկցիոնալ անգրագիտությունը

Newmag հրատարակչությունը վերջերս հրատարակել է գործարար Գոռ Կարապետյանի Proակտիվ առաջնորդը գիրքը, որը կոչ է անում համատեղ փնտրել լուծումներ, հաղթահարել ֆունկցիոնալ անգրագիտությունը, բարձրացնել սոցիալական պատասխանատվության և կրթության ցածր մակարդակը։ Հեղինակն ընդգծում է ֆունկցիոնալ առաջնորդության, մենթորության և հոգատարության միջոցով դրական փոփոխություններ առաջ բերելու կարևորությունը։ Տաղավարում Գոռ Կարապետյանն է։
 

Ծույլն ու աղոթքը


Եկեղեցու մահացու մեղքերից մեկը ծուլությունն է, որը մեծապես կապ ունի հպարտության մեղքի հետ։ Մյուս կողմից երբ ստացել ես պարգև՝ կյանք, կարողություններ, սակայն կյանքը ոչ թե դարձնում ես բարիք, այլ եսակենտրոն մղումով, վայելքի մեջ վատնում ես այդ կարողությունները։ Քրիստոնյան ի՞նչ բարիք կարող է ստեղծել աշխատանքի արդյունքում, ի՞նչ զուգահեռներ կան աշխատանքի ու զոհաբերության միջև։ Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

 

Ախթալայի վանքի որմնանկարները


Տեր Հեթում քահանա Թարվերդյանը հրատարակել է Ախթալայի վանքի գանձերը
Կոմիտասի թանգարան-ինստիտուտում տեղի է ունեցել Տեր Հեթում քահանա Թարվերդյանի «Ախթալայի Սուրբ Աստվածածին վանքի որմնանկարները» գրքի շնորհանդեսը: Գիրքը պատմում է վանքի որմնանկարների, հովանավորների ու դրանք կերտած վարպետների մասին: Հայկական եւ համաշխարհային ճարտարապետության և մշակույթի անգին գոհարներից մեկի` Ախթալայի վանական համալիրի Սուրբ Աստվածածին վանքում պահպանված  շուրջ 960 քառակուսի մետր տարածությամբ 800-ամյա որմնանկարներին նվիրված  Տեր Հեթում քահանա Թարվերդյանի աշխատության մասին «Արտֆոկուս»-ի տաղավարում պատմել է հեղինակը: Հաղորդումը վարել է Անահիտ Մարգարյանը:

Լարային քառյակի համերգը


Կկայանա «Ավետիս» լարային քառյակի անդրանիկ համերգը

Մարտի 12-ին Կոմիտասի անվան կամերային երաժշտության տանը տեղի կունենա «Ավետիս» լարային քառյակի դեբյուտային համերգը։ Երաժիշտներից երեքը նվագում են Հայաստանի ազգային ֆիլհարմոնիկ նվագախմբում: Կոնցերտմայստերը Կարմեն Թոսունյանն է, Ֆիլհարմոնիկի ալտերի խմբի կոնցերտմայստերը Հայկ Տեր-Հովհաննիսյանը, Միքայել Նավասարդյանը թավջութակների խմբի երաժիշտ է: Ջութակահար Անուշ Նիկողոսյանը ակտիվ համերգային գործունեություն է ծավալում որպես մենակատար և կամերային կազմերում հանդես եկող երաժիշտ: Ջութակահար Անուշ Նիկողոսյանն ու ալտահար Հայկ Տեր-Հովհաննիսյանը ներկայացրել են իրենց գործունեությունը։

 

Իրավազուրկ չենք, բայց վտանգված ենք


Լույս է տեսել «Արցախ. վտանգված ժառանգություն» եռալեզու պատկերագիրքը, որը ներառում է 44-օրյա պատերազմի հետևանքով Ադրբեջանի բռնազավթած տարածքներում մնացած հայկական պատմաճարտարապետական ժառանգությունը։ Ադրբեջանը հիմա պետական մակարդակով՝ ծրագրված, ոչնչացնում է հայկական հետքը։ Բավարա՞ր է օգտագործվում գիտնականների աշխատանքը հայ ժողովրդի մշակութային և քաղաքական իրավունքների պաշտպանության գործում՝ ընդդեմ ադրբեջանական հանցագործությունների: Աննա Սարգսյանը թեման քննարկել է Հայկական ճարտարապետությունն ուսումնասիրող հիմնադրամի փոխտնօրեն Րաֆֆի Քորթոշյանի հետ:

 

Աղոթել՝ հոգին մերկացնել


Հաղորդմանհամառոտնկարագիրը` Հիսուսն իր հայտնի «Լեռան աղոթքում» պատգամում է․ «երբ աղոթես, մտիր քո սենյակ, փակիր դուռդ և ծածուկ աղոթիր Երկնավոր հորը»։ Ինչպե՞ս հասկանալ այս պատգամը։ Այս դրվագը շատ հաճախ տարբեր շրջանակներ մեկնաբանում են բառացի։ Ըստ նրանց՝ Հիսուսը պատգամում է միայնակ աղոթել։ Իրականում «սեյակ» բառը Հիսուսն օգտագործում է մտքի, սրտի, ներաշխարհի իմաստով։ Այսինքն՝ երբ աղոթում ես, անգամ եթե բազմության մեջ, պետք է կարողանաս կառավարել մտքերդ՝ պետք է կենտրոնանաս։ Աղոթելիս լռություն է հարկավոր՝ ներքին լռություն։ Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

 

Թույլ չենք, բայց չենք գիտակցում մեր ուժը


Եթե Հայաստանը շարունակի բավարարել Ադրբեջանի պահանջները, ապա շատ արագ ինքնալուծարվելու է, ինչպես Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետությունը: Ինչու՞: Չէ՞ որ մեզ առաջարկվում է խաղաղություն, համագործակցություն, բարեկեցություն: Աննա Սարգսյանը թեման քննարկել է քաղաքագետ Սարո Սարոյանի հետ:

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 147-րդ


Կրթությունը պետք է լուծի այսօրվա խնդիրը

Աշխատաշուկայում, կյանքի կազմակերպման ձեւերի մեջ այս պահին ընթանում են լուրջ փոփոխություններ։ Հիմա որոշ երիտասարդներ մեծ ներդրումներ են կատարում և ձեռք են բերում մասնագիտություն, որն արդեն գոյություն չունի։ Այսօրվա կրթությունը պետք է լուծի այսօրվա խնդիրները։ «Ռենդերֆորեսթ» ընկերության «Արդի» ակադեմիայի կրթական ծրագրերի համակարգող Արեգ Թադևոսյանը ներկայացրել է ակադեմիայի ստեղծման նպատակները և տեխնոլոգիական կրթության նոր հնարավորությունները:

 

Աստված՝ սիրող հա՞յր, թե՞ բռնակալ


Մարդն Աստծուն ճանաչում է Հիսուսի միջոցով։ Նա ասում է, որ առանց իրեն ոչ ոք չի կարող գնալ դեպի Հայր Աստված։ Մարդը թույր ընկալում ունի Աստծուն ճանաչելու առումով։ Հիսուսը բացահայտում է Աստծո կերպարը այնպես, ինչպես կա։ Ինչպե՞ս է Քրիստոս պատմում Աստծո՝ ճշմարիտ հայր լինելու մասին. Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

«Տիրամայր Հայաստանի» անսպասելի հրավերը


Հայկական «Տիրամայր Հայաստանի» երգչախմբին Վատիկանից են հրավիրել շարական երգելու

Հայոց ցեղասպանության 100-րդ տարելիցին Հռոմի Սուրբ Պետրոս տաճարում պատարագի «Տիրամայր Հայաստանի» երգչախմբի կողմից կատարումը բացառիկ իրադարձություն էր։ Մինչեւ այդ Սուրբ Պետրոսում ոչ մի պատարագ չի անցկացվել օտար երգչախմբի կողմից։ Ավելին՝ Հռոմի պապի Հայաստան այցի ընթացքում Գյումրիում մատուցված պատարագին կրկին երգում էր «Տիրամայր Հայաստանի» երգչախմբը։ Ինչպե՞ս երգչախումբը ստացավ այդ բացառիկ հրավերը։ «Արտֆոկուսի» տաղավարում մանրամասները ներկայացրել է Հայաստանի պետական կամերային և «Տիրամայր Հայաստանի» երգչախմբերի գեղարվեստական ղեկավար և գլխավոր դիրիժոր Ռոբերտ Մլքեյանը: